Wednesday, March 30, 2016

February & March 2016 Favourites

Hello, my loves!

Този път публикацията за любими продукти обединява последните два месеца - ще ви разкажа кои продукти използвах най-често през Февруари и Март, и кои от тях наистина ме впечатлиха. Ако ви е интересно да видите кои са те, продължавайте да четете. :)

Започвам с фаворит от пролетната колекция на MAC - Flamingo Park. Това е червилото Have Your Cake - прекрасен цикламено-лилав цвят с матова дълготрайна текстура, подходящ за пролетта и лятото. Обожавам ярките цветове в лилавата гама и досега не бях имала подобен цвят в колекцията си. Да, червилото е малко смел избор, но в комбинация с лек грим на очите, е страхотен пролетен акцент! Комбинирам го с prolong молива Fashion Boost, който му пасва идеално.



От същата колекция си взех и един пигмент - Rose, който не е лимитиран и нов продукт, просто сега ми направи силно впечатление. Нося го често, подходящ е за пролетта, има златисти и розови частици и стои мнооого красиво на очите!

Докато съм на тема MAC, няма как да не спомена новата Cream Colour Base в цвят Sepia. Тя е от новата колекция в колаборация с Charlotte Olympia. Цветът е сиво-кафяв, без брокатени частици, изключителен цвят за контуриране. От първото нанасяне се превърна в моят любим продукт за контуриране и не мисля, че скоро ще го сменя. За съжаление, вече е продаден у нас.



През Февруари направих едно доста сериозно зареждане с нови продукти и имах възможността да опитам много нови марки, които не са достъпни в България. Една от тях е KAT VON D, за продуктите, които си купих, писах преди известно време тук. За момента фаворит ми е черната течна очна линия Tattoo Liner в цвят Trooper. Има много прецизен писец и е много удобна за тънка и остра очна линия. Единственият й недостатък е, че сравнително бързо ми изсъхна, а имайки предвид цената й, това не я прави добра инвестиция.


Сенките, които използвах и продължавам да използвам нон-стоп, са тези от Chocolate Bon Bons палитрата на Too Faced. Имам подробна публикация за нея - ето тук.


Говорейки за очите, няма как да не спомена и всеизвестните мигли на Huda Beauty. Моите фаворити са Jade 13, но имам още един чифт, които все още не съм отваряла, така че нищо чудно другия месец те да са новите ми любимци. Изглеждат невероятно, нали?


Новият ми любим разгримиращ продукт е Gently Off Eye Makeup Remover на MAC. Това е двуфазен продукт с екстракт от краставица и розова вода, премахващ всякакъв, дори водоустойчив грим. Много повече ми допада усещането върху кожата, след като съм я почистила с малко по-мазен продукт. Дори успя да замени моят дългогодишен фаворит за триене на грим на очите - мицеларната вода на Bioderma. Все още я използвам, но не толкова често.


Имам си нова любима маска против пори - тази на Benefit от серията Pore-fessional. Това е хартиена маска, като в кутията получавате осем опаковки. Слагате я върху лицето си и оставате с нея около 15 минути. След това с обратната страна забърсвате останалото количество продукт върху кожата. Не е нужно изплакване.


No comments:

Post a Comment