Thursday, March 24, 2016

URBAN DECAY GWEN STEFANI EYESHADOW PALETTE

Здравейте, приятели!

Днес ще ви разкажа малко повече за палитрата на Urban Decay и Gwen Stefani. Като цяло много харесвам продуктите на Urban Decay и смятам, че сенките им са с високо качество. Имам Naked 2, 3 и Smoky и много ги харесвам. Имам и палитрата Vice 3, но сенките в нея са много ронливи и не ми допадат толкова, колкото другите. 

Купих си тази палитра с идеята, че е поредната палитра, която купувам и бях малко скептично настроена към нея. Оказва се, обаче, че това е палитра, към която все по-често посягам, независимо дали ще си правя лек, ежедневен грим или нещо по-вечерно. В нея има всичко, което ви е необходимо, за да си направите каквато и да е визия. Допада ми факта, че има матов черен цвят, който напоследък липсва често в палитрите, а според мен е задължителен нюанс.

Ето как изглежда палитрата, като дизайна й е наистина страхотен, много е стилен:



Показвам ви как изглеждат на ръката, нанесени съвсем леко, без силен натиск и без база. Сенките се преливат много лесно и са дълготрайни:





Като обобщение, искам да споделя, че тази палитра наистина си заслужава. Ако искате една универсална гама от цветове, с високо качество, ви съветвам да я пробвате. Сигурна съм, че няма да съжалявате!

Благодаря ви, че четете блога ми!Можете да се свържете с мен тук:

Facebook

Instagram

Email: anita.todorova@abv.bg

No comments:

Post a Comment