Tuesday, April 5, 2016

Too Faced: Love Flush Palette - палитра с ружове

Здравейтеееее! :)

В тази публикация реших накратко да ви разкажа за едно от последните ми завоевания, а именно палитрата с прекрасните сърцевидни ружове на Too Faced. Този продукт е страхотен като качество, а и като цена. Получавате шест разкошни нюанса, които се нанасят изключително приятно върху скулите, трайни са - издържат цял ден на лицето, и се преливат лесно, без да стоят на петна. Опаковката е нещото, което ме привлече на външен вид, но пък не ми допада факта, че е картонена. При продължителна употреба, опаковката се захабява и зацапва. Подходяща е за пътуване, защото не заема много място, а съдържа различни цветове за различни визии.

Показвам ви как изглежда:



Още едно нещо, което ме привлече в палитрата, е факта, че са кръстили ружовете с имена на хитови романтични песни. Too Faced знаят как да ни поглезят!


Така изглеждат и цветовете, като съм спазила подредбата им в палитрата. Всеки един цвят ми допада и е подходящ за носене, но моите фаворити са Love Hangover, Baby Love и How Deep Is Your Love. Това са и някои от любимите ми песни ... Съвпадение??? :)

Надявам се тази публикация да е била полезна за вас. Ако сте изпробвали ружовете или имате някакви въпроси, ще се радвам да споделите тук в коментарите. Целувки и до скоро!!!

No comments:

Post a Comment