Thursday, March 10, 2016

25 факта за мен

Здравейте, приятели!

Днес ще напиша една по-различна публикация. Бях предизвикана от Ади от http://makeupmusicme.blogspot.bg/ да се включа в предизвикателство, в което трябва да напиша 25 факта за себе си. До момента тук в блога съм ви разказвала само за страстта си към козметиката и съм обсъждала предимно продукти, но идеята за такъв пост ми се стори доста интересна. Надявам се да се окаже интересна за четене и на вас! :)

1. На 21 години съм, от гр. София и съм зодия Лъв.

2. На прощапулника си съм хванала огледало! Нищо не е случайно!

3. Завършила съм Национална Гимназия за Приложни Изкуства - "Св. Лука" в гр. София, като специалността ми е "Художествена обработка на тъкани".

4. От малка се занимавам с изкуство - рисувам, но все не ми се получаваше на хартия... затова се насочих върху лицата на хората! :D

5. Освен с рисуване, известно време се занимавах и с музика - като малка бях част от вокална група Бон-Бон за цели 7 години... това са едни от най-хубавите ми спомени от детството.

6. Студентка съм в СУ Св. Климент Охридски, специалността ми е "Английска Филология".

7. Имам приятел от малко повече от 5 години и го обичам безкрайно много.

8. Имам прекрасна по-малка сестра, на име Лора, която е моето съкровище.

9. Кръстена съм на дядо ми Анто, и въпреки че не харесвах името си до скоро, напоследък все повече му се радвам, защото е малко по-различно.

10. И все пак, предпочитам да ми казват Ани.

11. Запалих се по грима случайно и като на шега изкарах курс за професионален грим.

12. Основните умения, които съм придобила, са от гледане на клипове в YouTube - най-добрите за мен са Desi Perkins, LustreLux, Jaclyn Hill, Tati, Nikkie Tutorials, Kathleen Lights, Nicole Guerriero... има още много!

13. От септември 2015-та работя в MAC Cosmetics и съм изключително щастлива, това е моята сбъдната мечта.

14. Любимият ми цвят е розово/кораловия.

15. Ако трябва да избирам само един козметичен продукт, който да използвам занапред, ще избера това да е фон дьо тен-ът.

16. Любимите ми парфюми са няколко... сегашните ми фаворити са Laya, ALAIA и Poison Girl на DIOR.

17. Любимото ми червило на MAC е ALL FIRED UP.

18. От 2012-та имам шофьорска книжка и много обичам да шофирам.

19. Обожавам да пътувам!!!!!!!!!! Искам да обиколя света!

20. До момента съм била в Гърция, Сърбия, Македония, Италия, Франция (Париж), Дубай и Абу Даби.

21. Ако трябва да избирам между море и планина, ще избера море.

22. Обожавам шоколада!

23. Любимата ми напитка в Starbucks е бяла шоколадова мока.

24. Обичам да оцветявам, това е едно от любимите ми занимания за разтоварване.

25. Обожавам да гледам сериали - любими са ми PLL, Gossip Girl, The Vampire Diaries и други...








1 comment:

  1. Много интересни отговори. Имаме доста общи неща, най-вече свързани с изкуството и зодията :)

    ReplyDelete