Tuesday, September 1, 2015

NEW !!! Too Faced LOVE Palette

Здравейте <3

В тази публикация ще ви покажа нещо съвсем ново... нещо, което даже мисля, че не е налично още на пазара у нас. Това е палитрата LOVE на моята любима марка Too Faced. В тази публикация ще ви покажа в детайли как изглежда палитрата, както и как стоят цветовете на кожата. Нямах възможността да направя три грима с цветовете в нея, но обещавам това да се случи в най-скоро време, като ще отделя специална публикация на използваните цветове, с които ще са направени гримовете. Аз лично закупих тази палитра от Солун, Гърция. Там беше налична, но все още нямаха тестери, защото е съвсем нова. Предполагам, че скоро ще бъде достъпна и в България. Нека да не губим време, а да видим как изглежда палитрата:





Опаковката е пластмасова, както винаги много сладка на външен вид и удобна за използване. На гърба й виждате всичките цветове и имената им, както и как изглежда молива за очи, който получавате заедно с палитрата. Тя включва 15 цвята плюс един черен водоустойчив молив. Сенките са произведени в Канада, а моливът - в Германия. Отваряме палитрата и типично за Too Faced, намираме идеи за грим. Това е много удобно за начинаещи, а защо не и за професионалисти... прекрасно вдъхновение са всички картинки! Сенките са разделени на три гами с по пет цвята. Сенките не са ронливи, лесно се преливат и са много наситени, с изключение на няколко. Ето ги в детайли:


Първият сет се казва Pure Love. Той съдържа по-телесни, неутрални тонове.Сенките в този сет не са матови, имат много приятен сатенен блясък или много леки брокатени частици.


Както виждате, първият цвят е почти незабележим... от него останах малко разочарована, защото очаквах да е перфектен за хайлайтър, но може би щеше да е така, ако беше малко по-наситен. Adore е прекрасен топъл цвят, много ми допада. Златистият акцент тук е при цвета Dearest. Прекрасно златисто, не твърде натрапчиво, чудесно за предстоящата есен. Desire е цвят, който със сигурност ще използвам често, защото отива на много видове грим. За финал идва тъмният акцент - Amorous - наситено тъмно кафяво... почти черно. Много ми допада.


За почитателките на виолетовите нюанси, Too Faced са направили сета True Love. Цветовете са толкова нежни и прекрасни, нямам търпение да ги използвам!


И при Smitten имаме по-малка наситеност, но цвета е толкова нежен и ако се постарая да го наслоя, изглежда добре. Sweetie Pie е бебешко розово, приятно е, но повече съм впечатлена от Passion. Това е любимият ми цвят от тази палитра! Прекрасен е както за акцент на целия клепач, така и в края на окото, при по-лек грим. Подходящ е и за опушване на долния клепач, ако поставим черна очна линия на горния. Romance е по мое мнение единственият цвят в тази палитра, който е матов. Прекрасен е за преливки. Obsessed е цвят, по който наистина може да има обсебени... толкова силен и в същото време лесно-преливащ се... Страхотен е!


Този сет ми е най-малко любим от всичките, но и той си има своите прекрасни цветове. В два от тях съм влюбена...


Devotion и XOXO са ми любими! Не мисля, че бих използвала често зеленият цвят Darling. Puppy Love е приятен цвят, а Everlasting е едно прекрасно тъмно зелено, какъвто цвят до момента нямах. Ще се радвам да го комбинирам с някой от златистите цветове или може би да направя цяло опушено око с него... Ще видим! ;)


А ето и идеите за грим, предоставени от Too Faced.

Като цяло нямам още изградено мнение за палитрата, защото не съм я използвала, искам само да ви я покажа преди да е дошла в България. Според мен това не е must-have палитра, въпреки че има приятни цветове. Качеството на сенките както винаги е високо, но просто нещо ми липсва в нея. За молива все още нямам мнение, защото и него не съм изпробвала, но по-натам ще споделя впечатления. Ще се радвам да ми напишете какво е вашето мнение за тази палитра и да споделите дали бихте си я купили. Какво в нея ви харесва? А какво не ви харесва?

Можете да ме намерите тук:

Facebook

Instagram

Email: anita.todorova@abv.bg

3 comments:

  1. Страхотна е! Да, бих си я купила, но преди това има доста други, които искам повече, хих :) Очаквам гримовете :)

    ReplyDelete
  2. Аз отдавна я дебна и днес питах в Sephora - в България ще дойде през Октомври или Ноември. Много ми харесва това, че цветовете са комбинирани в отделни петички, но същевременно биха подхождали и на цветове от съседните петички. Тъй като аз обикновено ходя с очна линия и statement lip, за мен това е удобно, за да не се чудя какви цветове да използвам. Харесвам много и оригиналната Chocolate palette и съм много раздвоена коя да си купя... Съвет? Дали би направила грим-визии с нея? :)

    ReplyDelete
  3. С удоволствие! Ще покажа визии, включващи всички цветове в палитрата и то съвсем скоро! Относно шоколадовата палитра и тази... аз лично бих избрала някое от шоколадовите изкушения... а както вече съм споменавала тук в блога - Chocolate Bar SEMI SWEET е моят фаворит! <3

    ReplyDelete