Sunday, August 30, 2015

Цветни очни линии за лятото - Colorful eyeliners for summer

Здравейте!
Лятото още не е свършило, ще можем да се порадваме на хубавото слънчице още малко време. В тази публикация ще ви покажа любимите ми цветни очни линии, които носих през лятото. Подготвях тази публикация малко по-дълго от останалите, но се надявам да си заслужава. Не забравяйте, все още имате време да изпробвате този актуален тренд в грима за лятото, а защо не и да го пренесете в есенния сезон... 


Цветните очни линии са много подходящ акцент за лятото, защото това е сезонът, в който експериментираме повече с цветове и разнообразяваме стила си. Те стават все по-актуални навсякъде по света. На пазара има много цветове, които може да използвате както самостоятелно, така и в комбинация с черна очна линия - както ще видите в две от моите идеи. Ако не сте почитатели на течните или гел-очни линии, може да заложите на цветен молив за очи, но внимавайте, защото много от тях се размазват лесно. А ето и идеите, които съм ви подготвила в детайли:



За първи път заложих на лилава очна линия, като я използвах самостоятелно, без да добавям и черна отгоре. В началото не очаквах ефекта да ми хареса, но в последствие останах много доволна. Използвам я често, в комбинация с изкуствени мигли. Очите ми са подчертани, но в същото време са нетипични - рядко може да срещнете някой с лилава очна линия, поне в България. В случая съм използвала и малко сенки, преди да я нанеса, но това не е задължителна стъпка - очната линия може да се носи самостоятелно и пак да има същия красив ефект. А с какво постигнах този грим? Ето го и ''виновника'':



Тази очна линия ми беше изпратена от NYX Cosmetics Bulgaria и напук на скептицизма ми, се оказа доста добра. Нанесох я много лесно, пигментирана и издръжлива е, не се размазва и стои все така ярко и наситено през целия ден. Отбелязвам си да пробвам и други цветове от тази серия.


Това е едно много нестандартно предложение, за което се вдъхнових от LustreLux в YouTube (името й е Кейти). На мен лично ми хареса, но ми направи впечатление, че хората по улиците ме гледаха малко странно... хаха.



Този грим направих с гел очна линия от Инглот. Това е може би единственото място, на което съм срещала такъв цвят очна линия. Следващият грим също е направен с продукт от тази серия, в също така нестандартен цвят...


Тази нестандартна очна линия си закупих по случай премиерата на новия филм Minions. Тези малки, сладки жълти създания ме вдъхновиха да използвам нещо нестандартно в комбинация с любимата ми очна линия и резултатът много ми допадна. Ето и използваната очна линия:



За финал запазих любимият ми грим за лятото...


Този грим е прекрасен... За съжаление, на снимка не изглежда толкова красив, колкото е всъщност на живо. За направата му използвах цветен молив за очи на M.A.C., като той може да се използва по много начини - без сенки, като единствена очна линия, като акцент на долния клепач и др. Ето как изглежда той:



Надявам се тази публикация да ви е била интересна! Предстоят още публикации, свързани с грима, любими продукти за м. Август и второто ми козметично кошче. До скоро!

2 comments:

  1. Прекрасни цветове, особено жълтата очна линия! Откъде може да се закупи?

    ReplyDelete
  2. От Инглот, наскоро откриха магазин на Стамболийски ��

    ReplyDelete