Tuesday, September 22, 2015

Fall Sephora & MAC Haul

Колкото и да не ни се иска, лятото свършва... То отмина толкова бързо, че даже не усетих кога листата започнаха да пожълтяват, денят стана по-къс и времето застудя. Но нека погледнем положително на тази промяна - идва нов сезон с нови тенденции и колекции. Витрините по магазините вече са изпълнени със зимни тоалети и аксесоари в най-актуалните цветове за сезона. Не правят изключение и магазините за козметика - те също са заредени с най-новото и най-модерното за предстоящите есен и зима. Именно затова реших да направя тази публикация, в която да ви покажа с какво се запазих за есента, като ще добавя и първи впечатления от продуктите. А ето и с какво попълних козметичната си колекция:


Ще започна разглеждането с продуктите от Sephora:


От Sephora в Гърция си купих руж от Too Faced - цветът е Love Hangover. Нюансът е розов и много приятен, лек е и се размазва лесно.
Следващият продукт е кремообразен хайлайтър от Benefit. Името му е What's Up. За първи път използвам кремообразен хайлайтър и съм много доволна от резултата - изглежда много естествено и приятно на кожата.
Реших да пробвам и пудрата на Make Up For Ever, но реших първо да си взема мини-продукт, защото обикновено при мен пудрите свършват много бавно.
Следващият продукт е отново на Too Faced и това е спиралата Better Than Sex. Препоръчаха ми тази спирала в магазина на Sephora в The Mall. Не очаквах да ми хареса толкова, но още с първото нанасяне се влюбих в нея... уникална е! Прави миглите толкова обемни и извити, без да ги сплъстява, не спирам да я използвам. Определено ми стана по-любима от Roller Lash на Benefit.
Последният продукт не е от Sephora, но реших да го включа тук. Купих го от магазин в Солун на име Attica. Това е сянка на марката Giorgio Armani. Цветът е черно с червени брокатени частици. До момента съм я използвала два пъти и честно казано не съм особено доволна от нея. Ще се опитам да си поиграя с нея, за да постигна положителен резултат.


Ето я и по-вълнуващата част от публикацията, поне за мен.
Започваме с Fix + с аромат на Лавандула... любимият ми от всичките аромати. Не се сдържах и веднага си го купих.
Следващият продукт е коректора Select Cover Up. В него ми допада, че има матов завършек и е много лек, не натежава под очите.
Купих си и две от течните червила/гланцове от новата колекция Vamplify. Цветовете са She Rebel и What's Going On. И двата са уникалнииии - супер пигментирани и не са лепкави, препоръчвам ви да пробвате задължително някой от цветовете!
Не можах да пропусна и колекцията с червила на Giambattista Valli и си взех най-тъмния нюанс от нея. Опаковката изглежда тъмно кафява, но червилото е прекрасно тъмно лилаво, цвят малина. Към него купих и моливът Vino, който пасва чудесно на нюанса и е много подходящ за есента.

Е, това бяха моите есенни покупки. Обещала съм си през Октомври да огранича пазаруването, за да мога да се порадвам на всички нови продукти. Надявам се публикацията да ви е харесала и ако имате въпроси, ще се радвам да ги споделите с мен в коментарите!

Можете да ме намерите тук:


Email: anita.todorova@abv.bg

No comments:

Post a Comment