Thursday, September 10, 2015

25 Makeup Questions


Здравейте. Попаднах на публикация в един блог, в който момичето отговаряше на 25 въпроса, свързани с грима. Идеята много ми допадна и въпросите ми харесаха, затова реших да направя публикация, в който отговарям на всички тях. Надявам се да ви бъде интересно, приятно четене. <3

1. Какъв фон дьо тен използвате?

В момента използвам Infallible 24H- Matte на Lóreal и съм изключително доволна от него. Перфектен е за моя тип кожа и издържа цял ден. За съжаление все още не се предлага в България, но като дойде - определено ви препоръчвам да го пробвате, ако сте с по-мазна кожа.

2. А коректор?

Използвам два коректора - Nars Radiant Creamy Concealer и MAC Pro Longwear. И от двата съм много доволна, но когато свършат съм се заканила да пробвам Fit Me на Maybelline.

3. Знаете ли подтона на кожата си?

Да, моята кожа е с жълт подтон.

4. Какво мислите за изкуствените мигли?

Обожавам изкуствени мигли! На пазара има толкова различни видове - по-ежедневни, за по-вечерен грим. Нося често, като предпочитам по-пухкавите мигли, например тези на Velour Lashes. Определено си заслужават, въпреки че са около 60 лв. Ако имате някакъв повод, ви препоръчвам да ги пробвате. Ще може да ги носите двайсетина пъти, ако се грижите добре за тях.

5. Каква марка спиралa използвате?

В момента изхабявам Benefit - Roller Lash, в която се влюбих, когато започна да позасъхва, защото в началото ми беше прекалено течна. Следващата, която съм си набелязала да пробвам е In Extreme Dimention на MAC, която е с уникална четка за обем и извиване.

6. Sephora или MAC?

На този въпрос ми е доста трудно да отговоря, защото съм пристрастна. По принцип обожавам и двата магазина, но след като работя в MAC и с всеки изминал ден опознавам продуктите им, се влюбвам все повече и повече в тях. Обичам и Sephora, заради голямото разнообразие от продукти на Too Faced, Benefit, Glamglow, MUFE и други, които се предлагат само там. Така че тук избирам и двете!

7. Какви четки за грим използвате?

Четките, които използвам са предимно на марката Zoeva и по-конкретно сета им за очи. Имам специална публикация, посветена на тях тук в блога. Имам и други четки - MAC, които много ми харесват, Real Techniques, които са страхотни, няколко на Sephora. Не останах доволна от четките на Sigma, което сигурно е голяма изненада за всички. Имам три четки, но не бих казала, че са толкова добри, колкото всички твърдят. Може би това е само моето мнение, но аз не ги харесвам, а и цената им е прекалено висока.

8. Използвате ли база за сенки/лице?

Разбира се. Базата за лице е един от най-важните продукти и не е хубаво да се пропуска. И двете ми основи - за лице и очи са на MAC - съответно Skin Base Visage  и Soft Ochre. 

9. Кои са любимите ви сенки за очи?

Too Faced ALL THE WAY, Обожавам ги. Най-много палитри имам на тяхната марка и съм влюбена в тях. Харесвам също така и сенките на Urban Decay, както и тези на MAC.

10. Молив за очи или очна линия?

Предпочитам очна линия.

11. Кое е любимото Ви червило? 

Estee Lauder - Crystal Baby

12. А гланц за устни? 

Mac Mineralize Lip Gloss и DIOR Lip Maximizer.
В последно време много харесвам и гланцовете от серията DazzleGlass на MAC.

13. Кой е любимия ви руж?

MAC - Peaches и NYX PB33 Ethereal/ Sublime

14. От кои online сайтове поръчвате гримове? 

До момента съм пазарувала онлайн само от сайта http://makeupbuthow.com . Не обичам да купувам козметика, без да мога да я пробвам на ръката си и да я видя на живо.

15. Обичате ли дрогерийни гримове?

Ако има добри попадения, с удоволствие ги пробвам.

16. Някога мислили ли сте да се запишете на професионални курсове по грим?

Имам сертификат за завършен такъв курс. Според мен е задължително да минете такъв курс, ако искате да се занимавате професионално с това.

17. Кои грешки в грима ненавиждате?

Ужасно изрисуваните вежди на повечето момичета и оранжевите петна по бузите им - опити за контуриране. Мразя и spider lashes - слепените мигли, които си правят някои, ужасно изглежда.

18. С какво си махате грима?

Bioderma мицеларна вода, измиваща пяна на Glamglow или гел за измиване на Avene.

19. Цветен или неутрален грим предпочитате?

През лятото - по-цветен, но през повечето време любимите ми цветове са неутралните.

20. Коя известна личност е винаги със страхотен грим?

Ким Кардашиан, Тайра Банкс, Риана и Джей Ло.

21. Ако можете да напуснете къщата само с един грим продукт, кой ще е той?

Фон дьо тен или ВВ крем.

22. Излизате ли изобщо без грим?

Да, не се притеснявам да излизам без грим, но заради работата ми се налага да съм постоянно с перфектен грим, така че рядко ми се отдава възможност.

23. Мислите ли, че изглеждате добре без грим?

Като гримьор, по-лесно забелязвам недостатъците по лицето си. Имам несъвършенства, които обичам да прикривам с грим, но като цяло мисля, че лицето ми изглежда добре без грим.

24. Коя ви е любимата марка гримове?

MAC.

25. Какво мислите за грима? 

Гримът е възможност една жена да се почувства по-красива, по-уверена и по-щастлива. Той е едно украшение, което подчертава естествената красота. Не трябва да забравяме, обаче, че в края на деня той се трие и е важно какви сме отвътре, а не как изглеждаме отвън. Гримът е забавление, за някои хоби, професия и страст, но гримът си е грим и има много по-важни неща в живота.

Можете да ме намерите тук:



Email: anita.todorova@abv.bg

2 comments:

  1. Много го искам този фон дьо тен Мат на Лореал,ама не ми се рискува с поръчка на цвят онлайн :(

    ReplyDelete
  2. ооо, определено недей... цветовете са много странни...
    надявам се скоро да го пуснат в България! <3

    ReplyDelete