Friday, October 23, 2015

Pinks Beauty Box: Октомври 2015

Здравейте! Тази публикация закъсня с няколко дни, за което се извинявам, но не исках да я пропускам, защото кутията на Pinks този път наистина много ми допадна. Може би даже е любимата ми до момента! Харесват ми всички продукти в нея и с удоволствие ще ползвам всеки един от тях. Доволна съм и ще продължа да поръчвам кутиите и през следващите месеци... 

А ето какво пристигна при мен този път:



Кутията отново остава картонена, но този път десена й е различен. Харесва ми, че са се постарали в начина на опаковане на кутиите.


А това е съдържанието! Наистина прекрасни продукти, нека ги разгледаме един по един:


Първото нещо, което ме зарадва, е термалната вода на Avene. Тъкмо изхабих моята, радвам се, че имам една подарък. Другото пък е нещо като BB крем, което с удоволствие ще опитам.


Следва тестер на парфюм на Michael Kors. Не съм го пробвала и не зная как ухае все още.


Следващият продукт е малко по-особен и нещо, което не ползвам по принцип - масажно олио. Не знам какво приложение ще му намеря, но съм сигурна, че ще измисля нещо. Има много приятен аромат!


Следва познат продукт на M. Asam...


И лосион за тяло с аромат на шоколад! За него нямам търпение !


С удоволствие ще опитам шампоана и балсама на тази марка, защото до момента не съм пробвала техни продукти.


За това съкровище съм най-развълнувана. Това е пилинг за лице с уникааааален аромат на кайсии! Нямам търпениеее, ухае прекрасно и е абсолютно натурален! <3

Това бяха продуктите от кутията този месец! Много съм доволна и вече очаквам следващата! А вие какво получихте? :)

No comments:

Post a Comment