Monday, October 19, 2015

MAC Vamplify

Здравейте, милички! 

В тази публикация реших да ви покажа трите си любими гланца от новата колекция Vamplify на MAC. Държа да отбележа, че тези гланцове са закупени с лични средства и мнението ми за тях се базира на опита ми при използването им, тази публикация не е спонсорирана или предназначена да рекламира продуктите. Това са гланцове, които чаках с нетърпение да дойдат в България и те наистина оправдаха очакванията ми. Силно пигментирани са, като течни червила. Всички нюанси от колекцията са със студен под-тон, което се подразбира и от името - имат леко вампирско излъчване. Прекрасни са за есента и зимата, а ярките нюанси са страхотни и за лятото. Ето пълната гама от цветове, които се предлагат в магазина:


Това е лимитирана колекция глосове, а както виждате цветовете в нея са наистина разкошни. Аз избрах да си купя три нюанса - ярко червено, цикламено и тъмно лилаво. Продуктите са супер наситени, не е нужно да поставяте нищо отдолу, но бих препоръчала да очертаете устните с молив, преди да ги нанесете, защото при някои хора се размазват. При мен се получава леко размазване, при някои клиенти изобщо няма размазване, а при други - още от началото глосовете се разтичат. Най-добре първо пробвайте, преди да ги закупите. Издръжливи са като нюанси и не са лепкави. Имат прекрасен огледален завършек.

А ето и цветовете, които аз си закупих, както и как изглеждат те на ръката ми:


What's going on


Tease Don't Touch


She-Rebel



Надявам се публикацията да ви е харесала. Моля, напишете ми в коментарите, ако искате да виждате повече ревюта и демонстрации на продукти на МАС. Също така, ако имате някакви въпроси, ще се радвам да ги зададете в коментарите. Хубав ден от мен и до скоро! <3

No comments:

Post a Comment