Tuesday, October 27, 2015

Любими лакове за нокти през есента и зимата

Здравейте! Отдавна не съм правила публикация, посветена на маникюрите и затова реших да направя такава с любимците си за есента и зимата. През тези сезони гледам да нося по-неутрални лакове, както и някои по-тъмни нюанси. Гледам да оставям ярките цветове за пролетта и лятото. Любими нюанси през есента са ми винено червените и златистите, а през зимата обичам да нанасям светло синьо и бледо розово. По време на Коледните празници най-често съм с червен или зелен лак, като винаги добавям блясък за повече настроение. 

Нека сега се насочим върху любимците, които подбрах за вас. Отново всички лакове, без брокатения на Ciaté, са на марката NAILS INC. Това не е спонсорирана публикация и всички продукти са закупени с лични средства, просто тази марка лакове за нокти напоследък ми е любима! Обещавам да направя и продължение на тази публикация по-нататък, в която ще включа и други любимци на различни марки. Не забравяйте, че тук ви показвам най-вече цветовете, които харесвам, а това значи, че може да намерите и по-бюджетни варианти, които наподобяват тези тук.


Тези продукти може да намерите в магазин Sephora в The Mall и Paradise Center. Както виждате, петте лака на Nails Inc са в мини размер, защото бяха част от есенна колекция. Избрах ги, първо, защото всички цветове ми допаднаха и второ, защото не обичам да изхвърлям лакове, а така ще мога да им се порадвам и да ги изразходя докрай.


Цветовете от ляво на дясно са:

Victoria Crescent
Mayfair Lane
Hyde Park Court
St Paul's Mews
Marylebone Lane

(много странни имена...)

Доволна съм от издръжливостта им върху ноктите. Комбинирам ги с топ лак от тази серия, който изсъхва сууууупер бързо и е супер издръжлив! Нямам проблем да остана седмица с тях, проблема е, че често ми омръзват цветовете на ноктите ми и затова обичам да сменям лаковете през няколко дни.



Тук започваме с винено червеният нюанс - Kensington High Street - невероятен малинов нюанс, много отдавна исках да си го взема. Комбинирам го най-често с брокатения лак на Ciaté, на който за съжаление няма означен цвят. 
Черешката на тортата е този топ лак, който съхне изключително бързо, не се напуква и запазва трайността на маникюра. Казва се TOP COAT KENSINGTON CAVIAR. 

Ако не искате да се изхвърляте за тези лакове за нокти, както споменах по-горе, изберете сходни нюанси и ще сте в крак с модата през този период. Съветвам ви, обаче, ако си търсите издръжлив и бързосъхнещ топ лак, да погледнете този на Nails Inc и няма да съжалявате!

Това е от мен! Ще видите втора част с любимите ми лакове за нокти през есента и зимата след известно време, а по Коледа ще направя и публикация с няколко идеи за празничен маникюр, направен у дома. 

Можете да се свържете с мен тук:



Email: anita.todorova@abv.bg

No comments:

Post a Comment