Tuesday, December 6, 2016

Любимци през Октомври и Ноември

Здравейте! Ето, че дойде и любимия ми месец от годината. Обожавам Коледа, празничното настроение и подаръците, хаха ... 
Реших да събера в една публикация любимците си от последните два месеца и да ви разкажа малко повече за тях. Няма да губя време, а направо започвам...

Първият продукт, който не спрях да ползвам през целия този период, е това прекрасно олио за устни от Clarins. Купих си го, защото заради застудяването напоследък устните ми станаха много сухи, а то ги поддържа хидратирани през цялото време. Освен това придава приятен блясък и има прекрааааасен аромат!!!


Друг грим продукт, който използвах през тези два месеца и ще продължавам да ползвам е Dipbrow Pomade на Anastasia Bevely Hills. Това е гел за вежди, с който може да създадете каквато си искате форма и плътност на веждите. Лесен е за употреба, използва се със скосена четка. Харесва ми, защото цвета ми пасва идеално, а и продукта е страшно икономичен - ползвам го от месеци, а съм изразходила съвсем малко от него. Тъй като не се предлага в България, а наистина си заслужава, ви предлагам да пробвате предложението Ka Brow от Benefit, защото има същия ефект и се справя също така добре, а плюса му е, че е достъпен и у нас.



За първи път си купих кремообразни сенки на Шанел и останах много доволна - тези са от есенната колекция, която пуснаха от марката. Обичам да нося топли цветове върху очите си и този оранжев цвят стои разкошно в комбинация с кафяви тонове. Също много икономичен продукт, определено ми е фаворит!



Имам и няколко любими червила, които носих през Октомври и Ноември, но на тях смятам да посветя специална публикация, в която да ги опиша по-подробно.


Последен грим продукт, но не и по важност е хайлайтъра на марката Natasha Denona. В предната публикация ви показах моята колекция от хайлайтъри, а именно този ми беше любим през последните месеци. Ако не сте видели публикацията, можете да кликнете ТУК!



Ето как изглежда той и как стои върху кожата. Много е нежен и лекичък, точно каквото обичам да нося в ежедневието.


Имам любимец и от продуктите за нокти и това е този красив лак от Dior. Отново е попадение от есенната колекция. Никога досега не бях носила кафяв лак за нокти, но в момента, в който го видях, просто нямаше как да не го взема! Много е красив, с много добро качество - съхне бързо и е траен (сравнително, зависи какво правите все пак ;д) и стои плътно, и наситено. Винаги съм подценявала лаковете за нокти от марки от висок клас - Chanel, Dior и т.н., но след като ги пробвах съм наистина доволна.
Note to self: Не подценявай, преди да си опитал... Важи не само при лаковете за нокти! ;)


С това приключва и тази публикация. Зная, че не беше дълга, но това са нещата, които ползвах най-често и които ми направиха най-силно впечатление през последните два месеца. Съвсем скоро ще се върна с още нови и интересни публикации.

Благодаря ви, че четете блога ми!

No comments:

Post a Comment