Thursday, December 15, 2016

Козметично кошче 2016 - 4-та част

Здравейте и добре дошли отново в блога ми!

Дойде ред за разчистване на опаковки от изразходвани продукти и реших да ви покажа кое успях да изхабя през изминалите няколко месеца и дали бих си го закупила отново. Ако такъв тип публикации са ви интересни, може да погледнете и предните три, които направих през годината:




А сега, нека да започваме:


Най-много изразходвани продукти, както винаги, са тези за почистване на грим. За тези, които за първи път попадат на моя публикация, мицеларната вода на Bioderma е любимия ми дегримьор и бих я препоръчала на всеки. Много харесвам и кърпичките за почистване на грим на MAC. Продукта на Шанел е разгримиращ продукт, който става на пяна и се отмива. Много ми допадна, мисля отново да го взема по-натам. Продукта на Nuxe също не беше лош, но според мен не сваляше грима така добре, както би ми се искало. По-скоро го използвах като сапун за лице. Успях да изхабя и още един сапун за лице - sample размер от Glamglow. Харесвам маските им, но този продукт не ми допадна... мисля, че се дължи на аромата му. Последният разгримиращ продукт, който изразходих е от Lancome и е техния двуфазен дегримьор за очи. Честно казано, не бих си го купила отново, защото според мен не сваляше достатъчно лесно водоустойчив грим, каквото всъщност е предназначението му.



Този път имам да ви разкажа за доста спирали. Започвам от DiorShow New Look, която има по-малка четка, но се твърди, че има най-голям ефект. Аз лично я харесах, но когато поизсъхна малко, защото в началото доста ми сплъстяваше миглите. Под нея е Dimensions на Chanel, която много ми допадна и бих я препоръчала с две ръце, заради издължаването и страхотната четка! Една моя любима цветна спирала е DiorShow, чиито цвят е пурпурно лилав... стои страхотно на очите и е един закачлив акцент в ежедневния грим. Следват две спирали - In Extreme Dimension от MAC, като едната е класическа, а другата - ултра черна. Честно казано, аз харесвам и двете, особено за клиентки. Когато някоя дама иска драматични мигли с красива извивка и обем, от типа "false lashes", знам какво да й препоръчам. Последната спирала е Pro Beyond Twisted Lash, отново от MAC, която излезе през 2016-та. Интересното при нея е, че четката и е податлива на всякакви извивания - можете да я огънете така, както на вас ви е удобно и да направите нанасянето на спирала лесно и удобно. С нея ефекта, който постигам е издължаване и прецизно разделяне на миглите.



През изминалите няколко месеца успях да изхабя и двата си любими фон дьо тен-а. Разказвала съм за тях в предишни публикации - това са Ever Matte на Clarins и Guerlain - Lingerie. Обмислям кой да си закупя първо, но със сигурност и двата ще се срещат в грим колекцията ми често. От скоро Lingerie е с обновена формула - малко по-покривен и по-матов е. Пробвах го и съм приятно очарована, така че може да заложа и на него. Продукт, който изобщо не ми понесе (за огромно мое съжаление!) е фдт. на Armani - Luminous Silk. Това е третият фон дьо тен, който пробвам от марката и явно просто кожата ми не иска да се разбере с тях. Около ден след нанасяне, кожата ми става много раздразнена и се обрива. Правих какви ли не опити, за да разбера от какво е... единственото, което се оказва, че дразни кожата ми, са тези продукти. Това е много жалко, защото съм чувала страхотни отзиви за тях. Успях да изхабя и два автоматични молива за вежди - първият е Brow Wiz на Anastasia Beverly Hills, а другият е Eye Brows на MAC. Определено първия ми е фаворит и при скорошно пътуване смятам да се запася с още. А продукта, който виждате най-долу на снимката е очна линия на The Balm, която купувам и изразходвам вече два пъти. Прекрасна е - матова и дълготрайна. Със сигурност ще се сдобия отново с нея.


Не знам дали сте пробвали еднократните маски на Sephora и ако не сте... какво още чакате? Имат всякакви - за лице, очи, устни, ръце и крака. Не успях да снимам всички празни опаковки, защото става голямо мазало, когато опаковката вече е отворена, но ви препоръчвам да се сдобиете с по една от всеки вид. Ще ми благодарите!
Изразходих и един луксозен продукт - базата със златни частици на Guerlain. Тя е много известна в интернет пространството с хидратиращото си действие и стягащ ефект. Аз не усетих особено стягане, може би не е за моята възраст, но мисля следващият път да я пропусна и да пробвам нещо различно - например метеоритната база. Не казвам, че е лоша, напротив - има едно много приятно усещане, когато слагаш злато върху кожата си, просто не мисля, че ми е на 100% нужно.
В козметичното ми кошче намират място и хидратиращ гел на Clinique и мостра на продукт от Chanel.


Ароматът, който най-често използвах през изминалия период, е Modern Muse Le Rouge на Estee Lauder. Също така изхабих и една мостра от новия Chanel N.5 и Zadig & Voltaire.


Не можем да пропуснем и ноктите, а тук отново имаме вече познати продукти - базата и топ лака на Nails Inc, без които не мога... Един топ лак от Essie, който не харесах особено и два поостарели лака на Flormar, които са купувани преди поне 5 години.


С това приключва днешната публикация. Надявам се да е била интересна за вас!

До скоро!!! :)

No comments:

Post a Comment