Monday, October 3, 2016

KYLIE LIP KITS REVIEW

Привет! Днес ще ви разкажа за опита ми с продуктите на една млада, но много нашумяла напоследък известна личност - Кайли Дженър. Тази публикация се забави доста, защото исках да съм максимално изчерпателна и обективна в нея, исках да споделя впечатленията си от продуктите за устни на Кайли след обстойно тестване и да мога да разкажа всичко, което мисля за тях.

Да започнем с поръчката... Поръчах си два от нейните сета за устни - lip kits - които съдържат молив и течно матово червило. Моите цветове са Posie K и Kourt K. Поръчах си и един от глосовете й за устни - Literally. Ето как изглеждат те:



Поръчах ги от официалния сайт - https://www.kyliecosmetics.com/ . Цената на един Lip Kit е 29 долара, а на един гланц за устни - 15 долара. Стойността на доставката е 15 долара, но най-лошото беше, че се наложи да заплатя мито в размер на 18 паунда, за да може пратката да пристигне до превозвача в Англия. Доста неприятно, ако знаех, че ще трябва да плащам такава висока цена за мито, нямаше да ги поръчам. Точно това ме спира в момента да си поръчам новите цветове на Кайли - Love Bite, Kristen, Dirty Peach. Но засега мисля, че ще се въздържа. Нека не бягам от темата, а да продължим по същество...

Пратката пристигна при мен сравнително бързо, имайки предвид, че имахме леко забавяне, заради митницата. Използвах превозвач от Англия - фирмата GGBG, от която съм много доволна. Получих си колетчето в изрядно състояние, с интересна опаковка и бележка от Кайли.

Нека сега разгледаме по-детайлно струват ли си продуктите за устни на Кайли. Започваме с Posie K...


Моливът POSIE K е просто разкошен цвят. Напомня ми за един молив на МАС - SOAR, който за съжаление вече не се произвежда. Красив пепел от рози нюанс, с леко кафяв и лилав подтон, но от който все пак изпъква и розовото. Червилото е малко по-розово от молива, но може да се получи красив омбре ефект. Трайността на молива е задоволителна, разбира се, не може да се сравнява с любимите ми Pro Longwear на MAC, но поне пише меко върху устните и е наситен. Червилото е с матов завършек, както се очакваше е и доста сухо. Трайно е, не се размазва, освен при допир с нещо мазно и не лепне. Не стои на петна, което е добре, но е много сухо. Ако не сте свикнали с такъв тип червила, по-добре ги пропуснете. Понякога даже устните изглеждат грозно сухи с него... Както споменах, цвета е по-розов от молива, както можете и да видите на снимките, но отново има този пепеляв оттенък, който ми допада.

Kourt K е цвят, който исках да имам още в първия момент, в който го видях. Отново започвам с молива, като тук мнението ми е абсолютно същото като при Posie K, но червилото... Тук вече имаме проблем. За съжаление ще ви покажа снимка, на която се вижда как изглежда то върху устните 10 минути след нанасяне. Цветът е красив, но текстурата му... Стои на петна, не е наситено и трябва да се сложат няколко пласта от него, заради това и изглежда неравномерно и много сухо. Освен, че цвета е малко по-шантав и ангажиращ, текстурата му ми е много некомфортна. Може би с база отдолу и нанесен молив на целите устни, би изглеждало по-добре.


Преминавам към моят фаворит от трите - глоса Literally. Знам, че в началото имаше някакви проблеми с четките на гланцовете и с консистенцията. При мен всичко беше наред. Избрала съм си перфектния телесен нюанс и много го харесвам. В началото очаквах да е по-прозрачен, но той се оказа доста наситен, дори стои малко като червило и го нося самостоятелно. Не се разтича и е траен, много го харесвам!


И трите продукта са с прекрасен аромат на сладкиши, което много ми допада. В заключение бих искала да кажа, че продуктите са добри, но според мен не си заслужават високата цена. Не знам дали бих си купила отново нещо от марката, имайки предвид и негативните ревюта, които чета в интернет.

P.S.: Бих искала да уточня, че продуктите, които споменавам в тази публикация са напълно оригинални и закупени от официалния сайт на марката. Това е единствения вариант да се гарантира автентичността им. Напоследък забелязвам много Фейсбук страници, които предлагат тези продукти на ниски цени, но съм убедена, че това всъщност са китайски реплики, които нямат нищо общо с оригинала. Внимавайте от къде пазарувате, за да не си докарате някое тотално разочарование.

Благодаря ви, че четете блога ми! До скоро!

Можете да ме намерите тук:

Facebook

Instagram

No comments:

Post a Comment