Monday, September 26, 2016

AUGUST & SEPTEMBER BEAUTY FAVORITES

Здравейте и добре дошли отново в моя блог!

Тъй като пропуснах в края на Август да ви покажа кои са моите месечни любимци, реших през Септември да напиша една обединена публикация, защото общо взето продуктите, които харесах, са едни и същи. В този пост ще видите кои са нещата, които ми направиха по-специално впечатление през изминалите два месеца и по-конкретно ЗАЩО те са мои любимци.

Нека да не губим време, а направо да започваме!

Имам си нов любим крем за тяло и това е Bronze Goddess на Esteé Lauder. Много ми харесва аромата му, специфичен е и за някои може да се стори твърде натрапчив, но на мен много ми допада. Силен е, издържа цял ден върху кожата, така че трябва да се внимава с парфюма, който нанасяте, за да не се бият много ароматите. Не бих могла да опиша както трябва на какво ухае, затова ви съветвам просто да отидете и да го пробвате. Прави кожата мека и я хидратира добре! :)


Продължавам с хайлайтър, който е от есенната колекция на Dior. Подобно на предшественика си от пролетната линия, продукта е много красив, много лесно се прелива и не е твърде наситен, може да се надгражда, но изглежда много естествено върху кожата, като леко сияние, а не стои като черта върху скулите. Напоследък си падам по малко по-естествени и леки хайлайтъри, затова този ми допадна толкова. Няма да навлизам в много подробности, защото планирам да напиша публикация за обновената ми Highlighter колекция. Но вижте го... прекрасен е!


Още едно ново попълнение на козметичния пазар, този път от Шанел. Това е кремообразна сянка в бурканче, в този прекрасен оранжев-червеникав цвят. Стои прекрасно на окото и е много подходяща за сезона, нося си я с голямо удоволствие, защото много обичам топлите нюанси.


Със захлаждането на времето започвам да усещам, че устните ми имат нужда от добра хидратация и затова се доверих на този продукт от новата Glow серия на Esteé Lauder. Той представлява нещо като олио/балсам за устни, има лек розов цвят, който се твърди, че се приспособява към температурата на устните и стои индивидуално на всеки, като има лек подпухващ ефект върху устните. Аз не видях такъв ефект, но ми хареса, че устните остават хидратирани за дълго и цветът им е приятен. Използвам го в дните, в които не нося грим или имам нещо съвсем леко върху себе си.



Накрая, но не на последно място, искам да отделя време на този прекрасен фон дьо тен от Clarins. Това е първия продукт, който си купувам от тази марка и останах много доволна. Предния път ви споделих колко много харесвам фон дьо тен-а и пудрата Lingerie на Guerlain и те все още са мои любимци, но Ever Matte на Clarins се нарежда до тях със сигурност. През лятото забелязах, че кожата ми доста се омазни и този продукт е перфектен за такива моменти - стои матово върху кожата през целия ден, а покритието му е доста приятно - леко към средно, но може да се наслоява. Харесват ми леките текстури напоследък и затова го избрах. Чудесен е, съветвам ви да го пробвате!


С това приключва публикацията, посветена на моите любимци! Надявам се тя да е била полезна за вас! Благодаря ви, че четете блога ми. До скоро!! :)

2 comments:

  1. Не е като да намаш вкус :) кремът за тяло и аз го обожавам ♡

    ReplyDelete