Tuesday, July 26, 2016

SEPHORA.COM haul

Здравейте! Преди няколко дни Ви попитах във фейсбук страницата ми дали искате да Ви споделя какво си купих от официалния сайт на Сефора и след положителните отзиви, е ред да напиша публикацията. Всъщност, не всички неща са закупени едновременно, това са две поръчки от сайта, направени с рамките на месец. Поръчвам за първи път от официалния сайт, като използвам превозвач и продуктите се изпращат до Англия, а от там тръгват за България. Цялото удоволствие ми излиза доста изгодно, а превозвача, който използвам е GGBG. Ако искате да ви разкажа повече за това как става самата поръчка, споделете в коментарите.

А ето и с какво се сдобих:

Започвам с продукт, за който вече ви разказах ето тук . Това е Modern Renaissance на ABH. Страшно много харесвам цветовете в нея, харесвам наситеността и това, че цветовете се преливат лесно, но тези сенки се ронят толкова много..... направо полудявам! Не мисля, че имам продукт, който да се рони толкова, освен Vice 3 на Urban Decay. Много е досадно, а и всичко става в сенки, когато използвам тази палитра. Тъй като този проблем не е само при мен, мисля, че от Anastasia трябва да се замислят върху формулите си занапред.


Толкова много хора хвалят този продукт, нямаше как да не го пробвам. Това е Shimmering Skin Perfector в цвят Moonstone. Напомня ми много на Strobe Cream от MAC. Начина, по който го използвам, е като го смесвам с фон дьо тен-а ми. Получавам един сияен завършек, който определено ми допада и трае цял ден. Не съм чааак толкова впечатлена, не мисля, че бих си го купила отново, но за момента ми върши добра работа.


Нямаше как да пропусна течните матови червила на моите фаворити - Too Faced. Моят цвят е Cool Girl и съм влюбена в него! Харесва ми, че е много комфортен върху устните, цвета е страхотен и единствената ми забележка е, че е малко сух. В крайна сметка, обаче, течните матови червила са си сухи, така че май нямам причина да се оплаквам. Страхотен продукт, нямам търпение и другите да дойдат в България и да си ги взема!


(снимката не е моя, червилото е в някоя от чантите ми и след половин час търсене за снимка, просто се отказах)

Взех си и един почистващ продукт, за който съм чувала много позитивни мнения - purity на Philosophy. Все още не съм го тествала и нямам никакви впечатления, но със сигурност ще споделя мнение по-нататък.


От втората поръчка имам следното:

Новият коректор на Too Faced - Born This Way Concealer. В Интернет се появиха доста положителни мнения за този продукт, днес беше първия ден, в който си го сложих и първото ми впечатление никак не е хубаво. Няма да бързам и да бъда крайна в коментарите си, затова ще го пробвам по-дълго време и тогава ще Ви споделя дали ми допада. Моят цвят е Light.


От най-любимите ми течни матови червила - тези на Kat Von D - си взех Bachelorette. Имам същия цвят, но под формата на класическо червило и толкова много го харесвам, че нямаше как да не го взема и в другия му вариант. Все още не съм го слагала, но имайки предвид впечатленията ми от другите KVD червила, съм убедена, че е разкошно!


(снимката отново не е моя, същата ситуация, както с предното червило :D )

За първи път пробвам марката Tarte, като си взех Maracuja Oil и  FRXXXTION Stick Exfoliating Cleanser. Първото е олио за лице, коса и кожа, а второто е някакъв почистващ и ексфолиращ стик. И двете все още не са пробвани, но ще ви държа в течение и ще споделя дали ми допадат.

С това приключва моята колекция от нови придобивки. Надявам се публикацията да е била полезна за Вас! Целувки и до скоро! :)

No comments:

Post a Comment