Tuesday, July 5, 2016

Любими продукти за м.Юни

Здравейтеееее! С няколко дни закъснение и аз ще ви покажа моите месечни любимци. Този път не са много, защото през Юни не съм изпробвала кой знае колко неща, а продуктите, които ще видите носих нон-стоп през този период. Няма да ви губя времето, а направо започвам:


Имах нужда от нова грижа за кожата и затова през Май си взех три нови продукта на Lancome от серията Energie de Vie. Досега не ги бях пробвала, но се доверих на любимите ми консултанти в Sephora и тези продукти всъщност оправдаха очакванията ми. Това са лосион за лице, който се нанася преди грижата за кожата, а продукта най-вдясно е хидратиращ, който замества дневния ми крем. Осигурява ми достатъчна хидратация и ми допада факта, че е с по-течна и лека текстура, тъй като през лятото кожата ми се омазнява повече и не обичам да нанасям твърде тежки кремове. Вляво пък е нощната грижа от серията, която обожавам! Това е любимият ми продукт от трите! След използването й кожата ми е изключително гладка и мека. Не я слагам всяка вечер, ползвам я три пъти седмично. След 1 месец вече виждам положителна промяна на състоянието на дехидратираната ми кожа. Засега съм много доволна от продуктите и ще продължа да си ги ползвам. :)


В това шишенце се крие един продукт, в който се влюбих от пръв поглед. Това е олио за тяло на Tom Ford с мнооооого бляскави частици. Всеки път, когато съм с него, получавам комплименти за блясъка по тялото си. Продукта има специфичен аромат, както всички продукти на марката. Много ми допада, напомня ми за лято и море... Сигурна съм, че ще блестя цяло лято с това олио. Със сигурност можете да намерите много алтернативи на този продукт, а ако знаете някои, моля споделете ги в коментарите, за да ги пробвам... :)


Няма как да мине месец и да нямам любими продукти от моята си марка - M.A.C. Този път това са палитра със сенки и червило от лятната колекция - Vibe Tribe. Сенките се казват Call of the Canyon и палитрата съдържа четири абсолютни нови нюанса, като моят фаворит е оранжевото - в него има леки златни оттенъци и стои разкошно в комбинация с останалите цветове в палитрата. Червилото... може би е в моите ТОП 3 фаворити на марката - най-най-най-красивия кафеникав цвят с леко студен подтон... казва се Hot Chocolate и ако сте му хвърлили око, побързайте, защото вече се изчерпва... Задължително го изпробвайте!


Не мога да пропусна и любимия ми начин за нанасяне на грим напоследък (всъщност от много време насам) - Beauty Blender. Моят любим е черният, а solid cleanser-a е единственото, което използвам за почистване на четките си за грим. Два незаменими и обичани продукта... <3

С това приключват месечните ми любимци. Надявам се публикацията да ви е харесала и ще се радвам и вие да споделите кои бяха вашите любимци през изминалия горещ месец. До скоро! :)

No comments:

Post a Comment