Thursday, July 7, 2016

Anastasia Beverly Hills - Modern Renaissance Eyeshadow Palette

Привет! Добре дошли отново в блога ми!

В тази публикация ще ви покажа най-новото бижу в моята колекция от палитри със сенки за очи, а именно Modern Renaissance на Anastasia Beverly Hills. Това не е първата палитра сенки от марката, но до момента всички останали бяха лимитирани, а тази е перманентна. Тя, по мое мнение, ''скри шапката'' на всички шоколади, бонбони, праскови, сливи, джефрита и какво ли още не... Освен с красива визия, тази палитра ме спечели и с невероятните цветове в нея. Любимите ми нюанси са в топлата гама и тази палитра предлага точно това. Моята палитра бе поръчана от Интернет, а в сайта на марката цената й е 42 долара. Ето как изглежда тя:



Продукта съдържа 14 цвята сенки в неутрална и малинова гама. 11 от цветовете са матови, а 3 - с блясък. Благодарение на голямото разнообразие от цветове, можете да създадете всякакви визии - както по-леки и ежедневни, така и по-силни, вечерни. Всички са изключително маслени и се преливат невероятно, а за пигментираност - няма нужда да споменавам. Давам им 10/10. Но нека ги разгледаме по-детайлно...







Нямам търпение да създам прекрасни визии с тези цветове, като смятам, че тази палитра е по-подходяща за есента, отколкото за лятото. Любимите ми цветове от нея са Primavera, Venetian Red, Love Letter и Realgar. 

С това приключва тази публикация. Надявам се да ви е била интересна и ако и вие имате палитрата, споделете впечатленията си в коментарите. До скоро!!!

Можете да ме намерите тук:



Email: anita.todorova@abv.bg

No comments:

Post a Comment