Monday, July 3, 2017

HEAT WAVE - BRONZE GODDESS - ESTEE LAUDER

Здравейте! 
В тази публикация отново ще си говорим за хайлайтъри, като този път на фокус е най-новото бижу от марката Есте Лаудер. Той е част от пролетната колекция на марката, която лично на мен много ми допада. Вижте сами какво съдържа Bronze Goddess Summer 2017:



Сигурна съм, че веднага ви е заинтригувала. Мен също! Видях много мои YouTube фаворитки да използват във видеата си този продукт, като ми допадна освен външния му вид и ефекта, който създава върху кожата и бързо се сдобих с него, когато го пуснаха на нашия пазар. Типично за марката, получаваме висококачествен продукт, който ще се ползва дълго време, има няколко предназначения и е едно бижу в дамската грим колекция.



Това не е първия ми хайлайтър, не е и единствения. Не е единственото нещо, което ще използвам оттук нататък и може би ако го изразходя, няма да го купя отново (не, че ще имам възможност, лимитиран е). Този продукт, обаче, има нещо уникално в себе си - освен разкошния и стилен външен вид, формулата му е изключително добра. Фен съм на хайлайтърите на марката, имам този от колекцията на Виктория Бекъм (писала съм за него ТУК ! ).


HEAT WAVE е златист на цвят хайлайтър, подходящ дори и за светла кожа. Няма да ви лъжа, ако сте наистина с много, много светла кожа, може би няма да ви хареса ефекта му, но смятам, че като цяло е продукт, подходящ за всички. Вече споменах красивия дизайн на опаковката, но дори и самото му съдържание е с разкошен принт. Хайлайтърът е със средно силно сияние, има огледален ефект, но въпреки това не е прекалено силен, че да стои като черта върху лицето. Разбира се, не е с типичния ''soft glow'' ефект, при който едва се забелязва блясък върху скулите. Това е продукт, който, ви осигурява искряща визия, в крак с тенденциите. С едно движение оптически повдигате скулите, отваряте погледа, повдигате оптически веждите, стеснявате нослето и уголемявате устните.



Ако си търсите красив хайлайтър за лятото, пробвайте го. Дали е задължителна покупка за всяка дама? Не мисля. Цената му е 88лв. и това никак не го прави примамливо предложение. Разбира се, плащате освен за качество, за името на марката и външния вид на продукта.

Аз лично бих го оценила със 7/10, защото е красив продукт, с високо качество, но просто смятам, че има по-бюджетни негови алтернативи. А какво е вашето мнение за него?

Ако ви е интересно да видите и други мои публикации, посветени на хайлайтъри, погледнете тук:

http://makeup-by-anita.blogspot.bg/2016/02/dior-diorskin-nude-air-glowing-gardens.html

http://makeup-by-anita.blogspot.bg/2016/01/highlighter-collection-updated.html


No comments:

Post a Comment