Sunday, January 29, 2017

MAKEUPFOREVER - ARTISTIC PALETTE

Добре дошли отново в блога ми. :)

В тази публикация ще ви покажа едно бижу, което MakeUpForEver пуснаха на пазара тази Коледа. Реших да си го купя, защото съм фен на техните сенки за очи - освен разнообразните цветове, качеството е на ниво. Цената на тази палитра е 90лв. и ако ви допада, може да я намерите в Sephora.

Първото нещо, върху което ще наблегна, е опаковката. Харесва ми, че кутията е метална, стабилна и с красив дизайн. След като изхабя сенките (което не знам дали ще се случи) мога спокойно да я използвам за съхранение на нещо друго - аксесоари, мигли и т.н.



Палитрата съдържа девет цвята, като 8 от тях са сенки за очи, а последния е руж. Намирам го подходящ и за нанасяне на очите, така че за мен сенките са си 9 на брой. Това са сенки с различен завършек - матови и с блясък. Доколкото съм наясно това са цветове, които съществуват в портфолиото на марката, не са нови или лимитирани. Нека да ги разгледаме по-отблизо и видим как стоят върху кожата.



Започвам с ME-122 (белия цвят) - това е бяло с лек сатенен завършек и бляскави частици, но е най-слабо пигментирания цвят от всички. Голямо разочарование - и като цвят, и като наситеност. По принцип не е лош за хайлайт във вътрешния ъгъл, но очаквах повече. До него е черният цвят S-102, който е с надграждаща се покривност - може да е по-лек и деликатен, а може и да се наслои и да създаде дълбочина. Не е от любимите ми черни, но не е и голямо разочарование. Следващият нюанс харесвам страшно много, това е ME-108. Много красиво тъмно сиво - сребристо, което стои страхотно върху целия клепач и леко опушено. Подходящ е за така модерните напоследък металически гримове, които се носят на най-скъпите ревюта и фотосесии. Въпреки че в България сивият грим е еквивалент на евтин чалгаджийски грим, според мен изглежда много стилно и модерно. Следващият цвят е приятен за по-класически гримове и за нанасяне на подвижния клепач, допада ми. Следва едно много красиво топло кафяво, с което обичам да подчертавам сгъвката на окото и долния клепач, това е цветът ME-614. До него е синьото I-220, което също ме разочарова много. Освен, че няма добра наситеност, остава като stain върху кожата, което е доста неприятно. Единствения начин да го използвам, е като го нанасям като акцент в долната линия на миглите. И да си дойдем на думата... следват любимите ми два цвята от палитрата. Разкошно медно-златисто със супер пигментация и най-красивият зеленикав нюанс (ME-302), който не спирам да нося и заради който се влюбих в марката в началото. За тях няма достатъчно хубави неща, които да кажа - разкошни са! За финал е запазен този ярък цикламено-лилав цвят, който е предназначен за руж, но стои добре и на окото. Харесва ми виолетовия оттенък и мисля, че през пролетта ще стои много красиво.

Като цяло бих оценила тази палитра с 5/10. Качеството на сенките не оправдава високата цена и въпреки, че имам фаворити, не ми се струва достатъчно добра инвестиция. Искам да споделя, че наистина много харесвам марката MAKEUPFOREVER и това, че този продукт не ми е сред любимите не значи, че не бих пробвала други техни неща или че не бих препоръчала и вие да ги пробвате. Просто тествайте в магазините и преценете сами.

Благодаря ви, че четете блога ми. До скоро!!!

No comments:

Post a Comment