Thursday, June 9, 2016

MAC - Mineralize Volcanic Ash Exfoliator Review

Здравейте! 

Днес ще ви разкажа малко повече за един продукт, предназначен за грижа за кожата от МАС. Това е един разкошен ексфолиант, за който имам усещането, че не се говори достатъчно. А би трябвало. Ексфолирането е много важна стъпка в грижата на кожата, чрез ексфолиране премахваме мъртвите клетки от повърхността й и освежаваме тена, а също така омекотяваме кожата. Подходящо е да се прави при всякакъв тип кожа, най-вече при мазна и дехидратирана. Този продукт, обаче, е много подходящ и за суха кожа, защото не я пресушава, а напротив - оставя я много свежа, мека и хидратирана.



Самия ексфолиант изглежда така и ви трябва много малко количество от него, за да ексфолирате лицето си, което го прави доста икономичен. Цената му е 62 лв. и една опаковка според мен стига за 4-5 месеца при употреба два пъти седмично. Съветвам ви да не прекалявате с този продукт и да не го използвате ежедневно, за да не раздразните кожата си.

Продукта съдържа: Вулканична пепел, която контролира омазняването и захарни кристали, които са естествен ексфолиант.

Как да използваме: Нанасяйте малко количество от продукта върху чисто, ВЛАЖНО лице (в противен случай, може да раздразните кожата си). Втрийте добре в кожата и масажирайте, а след това изплакнете. Кожата ви ще бъде мека и много добре хидратирана. След това продължете с грижата за кожата - нанесете серум и крем.

А сега стига съм звучала като енциклопедия. Това е разкошен ексфолиант, който има и специфична миризма. Може би няма да се хареса на всеки, но на мен много ми допада. Обичам да го използвам един, два пъти седмично, за да не прекалявам с търкането на така или иначе чувствителната ми кожа. След ексфолиране, грима застава по съвсем различен начин върху лицето - изглежда много по-гладко и не става на петна. Ако не сте пробвали, съветвам ви да го направите!

Благодаря ви, че следите блога ми!

Можете да ме намерите тук:

Facebook

Instagram

Email: anita.todorova@abv.bg

No comments:

Post a Comment