Thursday, May 5, 2016

Козметично кошче 2016 - 2-ра част

Здравейте!

От Януари събирам изразходени продукти, за да мога да ви ги покажа в публикация, защото забелязвам, че този тип публикации са едни от най-следените в блога. Радвам се, че са ви интересни, аз също обичам да чета такива постове на блогъри и да събирам впечатления за различни продукти. Няма да ви губя времето, а направо ви показвам какво изхабих през последните няколко месеца:


Първият продукт, който ще ви покажа, е шампоан на Living Proof, който си купих от Debenhams в малка опаковка, за да го изпробвам. Ако трябва да съм честна, не ми направи особено голямо впечатление. Не мисля, че си заслужава цената и не бих го купила отново, просто защото не направи нищо специално за косата ми. Имам и балсам и маска на същата серия, които засега ми допадат повече, но все още не съм ги изразходила.
Нещо, което много ми хареса, е душ гела на Nuxe, от който имам и лосион за тяло. Обожавам аромата им! С удоволствие бих си го купила пак.
Продукт, който също бих купила отново, е скраба за тяло на Green Pharmacy. Много добре си върши работата и ухае прекрасно!


Мицеларната вода на Bioderma не е изненада, тя присъства винаги на тоалетката ми, но новото попълнение е Gently Off Eye & Lip Makeup Remover, за който вече ви разказах. Това е двуфазен продукт за премахване на водоустойчив грим. На мен ми харесва, че изчиства ВСИЧКО с едно движение и е мазничко, не изсушава кожата ми.




От тези мострички няма нещо, което да ми е направило кой знае колко голямо впечатление, освен Hydra Beauty серума на Шанел, който планирам да си купя скоро и фон до тена на Lóreal, който съм ползвала и преди. Останалите неща са ОК, но нищо впечатляващо.


Както предполагам сте забелязали, голям фен съм на маските и често изпробвам всякакви маски в търсене на най-добрите. Една от най-добрите е бялата маска на Glamglow, за която съм разказвала и преди в блога. Тествах и една по-нова на същата марка - оранжевата, която също е страхотна! Останалите маски са на Сефора и смея да кажа, че не отстъпват по нищо на другите. ;)


А тук виждате и две маски за ръце, отново на Сефора - тези маски са уникални! Препоръчвам ви горещо да ги пробвате!!!
Другата маска е за лице - с меден екстракт. Осигурява страхотна хидратация.


Тук виждате и фон дьо тен-а на Лореал, за който ви казах малко по-нагоре. Подходящ е за по-мазна кожа, като осигурява дълготраен матов завършек. Ако сте с по-суха кожа, обаче, не бих ви съветвала да го пробвате.
От мострата на Perfection Lumiere Velvet разбрах, че задължително ще се сдобия с този продукт, страшно много ми хареса! Vitalumiere Aqua не ми допадна, но според мен е, защото съм с по-комбинирана кожа.
Коректора, който успях да изхабя, е Prolongwear Concealer на MAC. Един от най-добрите, в моя ТОП 3 е! <3
Изразходих и lasting silk на Armani. Фон дьо тен-а е хубав, но лично на мен много ми се оксидираше и към края на деня ставах оранжева като тиква... доста неприятно. Иначе имаше приятен завършек и плътност. Съветвам ви да го пробвате, преди да си го купите, защото аз имам съмнения, че от него ми се появяваха пъпки, нещо не се хареса на кожата ми.


За финал оставих любимата ми спирала EVER - Better than sex на Too Faced. НАЙ НАЙ НАЙ!
Топ лака на Nails Inc също е разкошен - вече си взех нов!
Дезодоранта на Vichy е единственото нещо, на което се доверявам в последните месеци, а кремчето на Clarins е много приятно, с много свеж аромат и бих си го купила...

Това е краят на днешната публикация. Надявам се да ви е била интересна и ако сте изпробвали някои от тези продукти, ще се радвам да обменим впечатления за тях. Целувки и до скоро!!! :)

No comments:

Post a Comment