Friday, February 26, 2016

TOO FACED - CHOCOLATE BON BONS SWATCHES

Привет!

В тази публикация ще ви представя най-новото сладко изкушение от любимите ми Too Faced. Това е третата поред палитра от серията Chocolate - първите две са Chocolate Bar и Chocolate Bar Semi Sweet. За втората съм ви разказвала преди - ето ТУК . Тя за пореден път грабва с дизайн, аромат на какао и високо качество, като предшествениците си. Цветовете са разнообразни - подходящи и за лек, ежедневен грим, и за по-ексцентричен грим, с цветни акценти. Получавате 16 матови и бляскави нюанса във формата на сърце, които са силни като пигментираност и не се ронят. На пръв поглед палитрата много ми хареса. Все още не съм имала възможност да я изпробвам много, затова за момента само ще ви я покажа. Тя е налична и у нас, можете да я намерите в Sephora.

(Предварително се извинявам за светлината и качеството на снимките, имах малко технически проблем, който ще се опитам да премахна в най-скоро време.)






Както споменах по-горе, все още не съм ги използвала достатъчно дълго, че да мога да ви дам пълно ревю и да коментирам качеството им. Скоро, обаче, ще ви покажа няколко грима с тях, така че да добиете представа как стоят на очите.

Това е от мен! Благодаря ви, че четете блога ми! До скоро! <3

No comments:

Post a Comment