Thursday, December 3, 2015

Любими продукти през Ноември

Здравейте! Не мога да повярвам, че и Ноември отмина... времето минава толкова бързо и неусетно! През този месец имах възможността да пробвам доста нови продукти, но бих искала да ги тествам още малко, преди да споделя мнението си за тях. Затова подбрах най-често използваните и утвърдени мои фаворити от последния месец и сега ще ви ги покажа.

Започвам с продукти на моите фаворити - MAC. Това са единични сенки в син цвят и хайлайтър от новата колекция Magic of the Night. Както виждате на снимките, и двата продукта са силно пигментирани и наситени. Сенките са божествени, а хайлайтъра бързо се превърна в мой любимец - още от първото нанасяне. 






Преди известно време ви споделих любимите ми маски за лице - Glamglow и именно продукт от тази серия е моята любима маска през Ноември. Ако искате да прочетете повече за тези продукти - кликнете тук . Любима ми е синята маска, която е хидратираща и прави кожата невероятно мека.



От години ползвам само една очна линия - тази на Golden Rose. Обожавам я и не бих я сменила. Реших, обаче, да пробвам и очната линия на The Balm - Schwing и останах доста приятно изненадана. Писецът й е малко неудобен в началото, но благодарение на него се получават страхотни прецизни линии. Изсъхва напълно матово и е трайна. Единственият й недостатък е, че се рони малко.


Въпреки, че съм ги носила само два пъти, тези мигли се превърнаха в мои любимци от момента на слагането им. Това са Pixie Luxe на марката House of Lashes. Погледнете ги, уникааааални саааа!!! Подарък са ми от една прекрасна моя колежка в MAC, на която вечно ще съм благодарна, хихи. Нямам търпение да си поръчам така желаните от мен Iconic мигли. 


В последно време съм станала маниак на тема парфюми и не пропуснах и през Ноември да се възползвам от намаленията и да си купя един. Избрах Modern Muse Le Rouge на Esteé Lauder, който отдавна исках. Много, много го харесвам и не спирам да го използвам.



За финал реших да споделя уред за коса, който обикнах през последния месец и който смятам, че е прекрасен. Това е маша за коса на марката Elekom, която освен, че навива косата, прави и ситни ''вафлички'', които правят обем в корените. Получавате два ефекта в един уред, който загрява бързо и прави оформянето на косата лесно. А цената му е около 40 лв., което също е страхотен плюс.


С това приключват любимците ми за този месец. Обещавам да подготвя повече любимци за публикацията с фаворити за 2015-та, която ще направя в края на Декември. Пожелавам ви приятен ден и много топли усмивки и моменти, които да ви сгряват в студените зимни дни! Целувки!

No comments:

Post a Comment