Friday, November 20, 2015

Козметично кошче 2015 - 3та част

Здравейте! Реших да направя една бърза публикация за изразходваните продукти от мен през последните месеци. Ако искате да видите предните ми две публикации на тази тема, кликнете тук:



А ето и какво изхабих последно:


Започваме с мицеларната вода на Bioderma, която не е изненада за вас. Това е любимият ми продукт за разгримиране и ще продължавам да го използвам и занапред.
Изхабих и разтвор за почистване на четки от МАС. Доволна съм от него, това е сигурно третата или четвъртата опаковка, която изразходвам и вече имам следваща, която използвам.
Успях да изхабя и два дезодоранта - единият е Lady Speed Stick, от който по принцип останах доволна, а другият е Fa - той повече ми харесва, защото не оставя бели петна върху дрехите.
Малкото шишенце на Yves Rocher съдържаше лосион за тяло с аромат на малина. Използвала съм и душ гела с този аромат преди и съм влюбена в уханието на тези продукти. Със сигурност бих си ги купила отново.
Израходих и крема за крака на Titania, който получих в една от кутиите на Pinks. Доста приятно изненадана останах.
Успях да привърша и гел очната линия на Lóreal. Накрая ми остана малко количество продукт, но беше много изсъхнала и не ставаше за употреба. По принцип не обичам гел очните линии, но от тази останах доволна.
Последното, което виждате на снимката е мостра на масло за тяло с аромат на шоколад на марката Framina. Много искам да намеря продукта в някоя аптека и да си го купя, но засега нямам успех.


Изразходих водоустойчива спирала на Essense, която не ми хареса и мисля, че не бих си я купила отново. Не само заради факта, че е водоустойчива и е по-трудна за триене, просто четката и формулата не ми допаднаха.
Продуктите на All Nature се оказаха страхотни! Успях да изхабя душ гел и маска за коса от тяхната серия. Имаха наистина страхотен аромат!
Празна е и кутийката от витамините за коса на Ellips, за които съм говорила преди в публикация с любими продукти.
Друг любим продукт, който успях да изразходя е Pore-fessional на Benefit - база, която минимизира порите и изглажда.
Друга изглаждаща база, този път на МАС, е Skin Base Visage. Страхотен продукт, изглажда кожата, контролира омазняването и озарява лицето. Определено ще си го купя отново и го препоръчвам на всички!
Към кошчето отиват този доста захабен Beauty Blender и тази четка, която използвах доста дълго време. Купих я от Debenhams, беше около 7 лв. и наистина ми свърши добра работа, но започна много да се скубе и вече не става за употреба.


Тук съм събрала мострите на маски, почистващи продукти, грижа за кожата и парфюми. Да не забравяме и термалната вода на Avene, която е просто вълшебна!

С това приключва и последното ми козметично кошче за тази година. Следващата публикация ще е през Януари, а дотогава аз продължавам да изхабявам продукти, за да правя място в колекцията си за нови! ;) Целувки ! :*

No comments:

Post a Comment