Tuesday, July 21, 2015

Pinks Beauty Box: Юли-Август 2015 Летни Коктейли

Здравейте и добре дошли отново в блога ми. В днешната публикация ще ви покажа какво получих в кутията на Pinks за месец юли и август. Ако не сте чували досега за Pinks Beauty Box, това е кутия, пълна с козметични продукти - изненада, която се изпраща веднъж месечно. Закупуването й става чрез абонамент на сайта или Фейсбук страницата на Pinks.bg, като съответно може да се абонирате за един или за няколко месеца. Цената й е 15 лв., като доставката се поема от фирмата.

Тъй като лятото е в разгара си и нови козметични продукти за лятото никога не са излишни, бях много развълнувана и нямах търпение да получа кутията, да я разопаковам и да разбера какво получавам. Ето как изглежда тя:


От известно време от Pinks са променили кутиите, предишният стил на опаковане повече ми харесваше. Имаше и кокетна панделка, която правеше кутията да изглежда още по-сладка. Но в крайна сметка опаковката не е важна, важно е съдържанието. А ето какво е то:



Започваме с картичка на Beauty Box, а след това имаме още една картичка. На нейния гръб ни запознават с Адел - beauty секретарка, която ''подарява'' безплатен маникюр. Общо взето избираме си удобен ден и час, свързваме се по телефона или във Фейсбук с операторите, носим картичката в определения салон за красота и готово! Безплатен маникюр! Може да се използва до 25.12.2015г., което според мен е много удобно. Определено ще се възползвам от тази услуга. 
В кутията получаваме и визичка на Адел, където е описано, че тя записва часове за каквито и да е козметични процедури в ''доверен'' салон - в удобно време и район, като получаваме и 7% отстъпка. Супер, нали? :)


Първият продукт, който хвана окото ми, е тази маска за коса на All Nature с Анджелика и арганово масло. Продукта е пълноразмерен - 200 мл. и цената му е 11.49 лв. Тя има активно възстановяващо и защитно действие за косата. Стимулира растежа й и я предпазва от UV лъчите, а също така и добре хидратира косата. Ухае прекрасно и нямам търпение да я ползвам!



BIODERMA Matricium 5 дози по 1 мл. Това са мостри, защото оригиналния размер е 30 дози по 1 мл. и цената е 98 лв. Това е продукт за регенериране на кожата и подпомагане възстановяването на кожните клетки и тъкани. Съдържа напълно естествени елементи, налични в кожата. Приложение - един път дневно - сутрин и/или вечер и се повтаря при смяна на сезоните. Любопитно ми е да ги изпробвам, защото не бях чувала за тях досега.


Следващият продукт е тестер на балсама за стъпала на Titania. В случая получаваме 20 мл. продукт, като оригиналния е 75 мл. на цена от 6.90 лв. Това е един от най-успешните продукти на марката, защото осигурява интензивна грижа за сухи, напукани и груби стъпала. Много подходящ продукт за лятото, доволна съм!


Bioderma - аквафлуид Photoderm Max 50+ в размер от 2 мл. е следващият продукт в кутията. Според мен е много малко количество, но няма да се оплаквам. С удоволствие ще го изпробвам. Оригиналният размер е 40 мл., а цената му - 29,90 лв. Продуктът има сух завършек и много висока защита. Нанася се лесно и приятно и е подходящ за всеки тип кожа. Предлага се в три нюанса на текстурата, като в случая ние получаваме безцветната, което според мен е най-добрият вариант.


Получаваме мостра на дневния крем Kräuterhof Hyaluron+, който интензивно хидратира кожата. В нашия случай е 3 мл., а оригиналният размер и цена са 50 мл. за 23, 90 лв.

Има също така мостра на фон дьо тен мус на M.Asam - Magic Finish. Продуктът е 2 мл., а оригиналната опаковка е 30 мл. за 37,91 лв. Надявам се, че цветът ще ми пасне, не съм използвала техни продукти досега.

Накрая, но не на последно място е маската Schaebens с кал от Мъртво море. Маската е в оригинален размер и цената й е 3 лв. Това е най-продаваната маска за лице в Германия. Подходяща е за склонна към замърсяване и проблемна кожа, като се твърди, че видимо подобрява състоянието на кожата при честа употреба. Предстои да разберем!

Това е всичко от лятното издания на кутията Beauty Box. Харесва ли ви? Абонирани ли сте за нея? Споделете мнението си в коментарите.

Може да се свържете с мен тук:


No comments:

Post a Comment