Sunday, July 26, 2015

Любими продукти за Юни и Юли

Здравейтеее!

Обожавам лятото! Слънце, плаж, море, къси панталони, рокли, ярки цветове... Това е любимият ми сезон! Носи ми прекрасно настроение!

Реших да комбинирам любимите ми продукти за два месеца - Юни и Юли, защото това са нещата, които използвах най-често през този период и не спирам да ги използвам... страхотни са! През лятото наблягам най-вече на грижата за кожата и ще видите, че имам само два продукта, които са всъщност гримове. А ето и кои са фаворитите ми:


Някои от вас може и да си помислят, че това са малко продукти, но наистина това са нещата, които ми направиха най-силно впечатление в последно време и най-много ми вършат работа.


Започваме с грижата за кожата и предпазването й от жарките лъчи на слънцето, които тази година сякаш са още по-силни. За този сезон избрах продуктите на Bioderma - Photoderm bronz - слънцезащитен лосион за лице и тяло с 30-ти фактор, тъй като кожата ми е доста бяла. Продукта се впръсква, бързо попива и не оставя мазни петна. Предпазва кожата от изгаряне и съм много доволна, защото въпреки светлата ми кожа и излагането на слънце, не успях да изгоря. Продукта в синята опаковка идва като подарък при закупуване на първия. Това е лосион за тяло за след слънце - успокоява кожата и подпомага за издръжливостта на тена. Използвам ги в комплект и съм много доволна!


Любимите маска и ексфолиант от Lush... 
Няма нужда да споменавам защо толкова ги обичам, ето ТУК ще намерите повече информация за тях. 


За първи път си купих ББ крем и избрах той да бъде на марката Rimmel. Бях скептично настроена в началото, но в последствие много го харесах. Малко е тъмен за моята кожа, затова го смесвам с няколко капки светъл фон дьо тен и получавам прекрасно покритие с по-лека текстура. Препоръчвам го, страхотен е!

Любим ми е и този душ гел от Yves Rocher с аромат на малина. Мирише невероятнооо! Предлага се и лосион за тяло със същия аромат... Ако обичате такива аромати, определено го пробвайте!

Фаворитът ми сред ароматите за лятото е този парфюм на Dolce&Gabbana - Dolce. Освен, че на външен вид е изключително сладък, аромата му е много приятен за лятото - лек, свеж, сладникъв и запомнящ се. Много ми харесва!


Това е любимата ми комбинация за устните през лятото. Марката е MAC, червилото се казва Myth, а глосът е от тяхната Минерализирана колекция. По принцип това червило е много светло и самостоятелно не ми харесва как стои на устните, но в комбинация с този глос изглежда страхотно!


За финал ви показвам любимите ми лакове за лятото, като повече за тях можете да прочетете ТУК .

Това е от мен с любимите ми продукти за м. Юни и Юли. Кои са вашите любими продукти? Имаме ли съвпадения? Ще се радвам да ми пишете!

Можете да се свържете с мен тук:


No comments:

Post a Comment