Wednesday, May 27, 2015

Здравейте! Добре дошли в блога ми. Това е първата ми публикация и се надявам да се справя с нея, защото това са първите ми стъпки като блогър. Занимавам се с професионален грим и в този блог ще ви показвам най-вече гримове, различни видове козметика и ревюта на продукти, различни идеи за грим и прическа и т.н. Надявам се, че публикациите ми ще бъдат интересни и полезни за Вас!Иска ми се да започна със снимки от първите ми стъпки в грима. В тази публикация ще ви покажа снимки на гримовете, направени от мен от времето, в което бях курсистка в едно прекрасно студио за грим. Завършила съм курс за професионален гримьор в студио Фиоре в гр. София. Препоръчвам го на всички, които искат да се занимават с това - било то като професия или хоби. 







Това е един грим, който нарекох ''Арабски грим'', тъй като фотосесията, в която го включихме беше на такава тематика. Ето така изглеждат финалните снимки: 



Следващият грим е едно прекрасно цветно предложение: 


Това е един прекрасен и бърз ежедневен грим, който подчертава естествената красота на жената:


Един много красив опушен грим, с един много красив модел:


 


Това е един грим, направен за фотосесия на тема "Диско". Брокатени устни и класическа очна линия:


 

Още един опушен поглед:



Този е един от любимите ми гримове:


 

Една от любимите ми цветни преливки:





Готически грим, снимка отблизо и кадър от фотосесията:


 


"Хард Рок" грим:


 Класически опушен грим в сиво и черно:




Един от последните ми гримове - в топли цветове, любимите ми: 





В стил "Мулен Руж" - любимият ми, с най-любимата ми приятелка:


 



За финал ви показвам две бекстейдж снимки:  




Е, това е от мен. Надявам се първата ми публикация да ви е харесала! Очаквайте още публикации съвсем скоро! А дотогава помнете - Най-добрият грим за една жена е усмивката! Усмихвайте се! :)
x

No comments:

Post a Comment