Wednesday, December 26, 2018

Козметично кошче 2018 - част 2

Здравейте и добре дошли в блога ми!

В тази публикация ще споделя кои са продуктите, които успях да изразходя през последните месеци. Това е втората такава публикация за тази година, а на този линк - клик! - може да видите първа част, която публикувах през юли тази година.

Аз самата обичам да чета такъв тип публикации и да събирам впечатления за продукти, които са изразходени докрай, затова се надявам тази публикация да бъде полезна и за вас. Няма да губя време, а направо започвам...

Почистващите и тонизиращи продукти са част от ежедневната ми рутина, като този път изразходих малка travel-size опаковка от мицеларната вода на Bioderma (супер удобна за пътуване), но реших да се доверя и на мицеларната вода на Garnier. Останах приятно изненадана и повторих покупката й - смятам, че почиства добре, а цената й е доста по-приемлива от тази на Bioderma. Тоникът на Ole Henriksen, който моята любимка Desi Perkins не спира да хвали, е балансиращ и контролиращ омазняването. Купих го по нейна препоръка, но ако трябва да съм честна, не забелязах особен ефект върху кожата ми. Може би просто не е за мен, но все пак не бих повторила покупката.


Още един тоник, който изобщо не ми допадна, е този на Clinique. Не ми хареса, че беше на спиртна основа и дразнеше много кожата ми. Определено не беше подходящ за мен. Трудно го привърших, защото беше голяма опаковка, затова вече избягвам да купувам нови продукти в големи размери, преди да съм се уверила, че ми харесват наистина. Продукт, който ми хареса, обаче, е този серум от Lancome. И преди съм споменавала, че харесвам продуктите за грижа за кожата на тази марка, може да видите някои от тях на този линк с моята рутина за грижа за кожата - клик! . Този серум се бори с несъвършенства - фини линии, пори и пъпчици като регенерира кожата. Използвах го предимно вечер и ми се отрази добре. При пътуване до чужбина си взех малка опаковка от сухия шампоан на Sephora, който всъщност ме изненада приятно - справи се добре и е компактен. Не може да се сравни с любимия ми на Moroccan Oil, но при спешни случаи и нужда от малка разфасовка е добър продукт.


Купих тези маски на Benefit преди доста време, като предназначението им е да почистват в дълбочина порите около носа, челото и брадичката. Направени са от плат, който се напоява със серум и който трябва да ексфолира кожата. Не съм впечатлена, не видях кой знае какъв ефект и не смятам, че покупката си заслужаваше.


Пробвах и новите лепенки против несъвършенства на Sephora, които съдържат киселини и би трябвало да изсушават пъпчиците и да се отърват от тях. Пробвах ги и не забелязах кой знае каква разлика, може и да ускоряват процеса по заздравяване, но не съм убедена. Купих си и маска за коса, която ме изненада приятно - нанася се вечер по дължините и косата се прибира в шапчица, която също идва в опаковката. Преспива се с нея и на сутринта се отмива. Резултатът е мека и бляскава коса, определено е интересен продукт. Харесаха ми и кърпичките, които получих като подарък при покупка, те също са на Sephora. Бяха доста напоени и сваляха добре грима.

Най-много от продуктите на снимката ми допадна маската против несъвършенства с активен въглен на Origins. И преди съм споделяла, че съм голям фен на този бранд и с удоволствие си купувам по нещо тяхно, когато пътувам.


И още грижа за кожата...

Почистващият балсам на Clinique - Take the day off съм хвалила и преди в блога, пробвайте го задължително, защото това е най-добрия дегримьор, който съм пробвала и ще останете много доволни! Продуктът за почистване на Shiseido също беше приятен. Изразходих и мостра от слънцезащитен крем на Avene, като в последствие си купих и пълноразмерен продукт. Съдържа SPF50, но това, което ме спечели беше, че е подходящ за комбинирана кожа и текстурата му беше доста лека. А ето и още една маска от Sephora - този път за крака. Харесвам тези маски, чудесни са за pamper routine... :)


Рядко споделям шампоаните, които използвам, но искам да изкажа приятните си впечатления от този на Kerastase, подходящ за омазняващи се корени и сухи краища - доволна съм от него, вече няколко пъти го купувам. Изразходих и ампула на Milkshake - действително подхрани косата и я направи много мека, но ефектът не беше дълготраен. Може би ако я правя по-често ефектът ще се задържи за по-дълго време.

Смених и четката си за почистване на лице - правя го веднъж на 3 месеца и я снимам, за да покажа колко неприятно в действителност изглежда и да напомня и вие да направите същото, ако ползвате такива четки. Ако почиствате лицето си със стара четка шанса да разнесете бактериите по лицето си и да не изчистите кожата си както трябва е огромен... В случая моята четка е на Remington и намирам почистващите глави в Технополис/Техномаркет.


На тази снимка ще видите празни опаковки от прекрасния еликсир на Farsali, който използвам като база за грим, очна линия Trooper на Kat Von D ( в лимитирана опаковка е, иначе е черна ), която е супер наситена и черна, както и три спирали:

1. Chanel Le Volume - една от любимите ми!!! Задължително трябва да се пробва :)
2. Loreal Paradise Extatic - за мен е бюджетната версия на Better than Sex на Too Faced - много, много добра спирала!
3. Benefit Bad Gal Bang - изключително несполучлива спирала. Слепва миглите, едва се трие, четката й е неудобна и изобщо... не. Не е за мен.

Виждате и фон дьо тен на Dior (едни от любимите ми фон дьо тен-и са именно техните) от серията Forever Undercover - осигурява пълно покритие, без да изглежда прекалено тежко върху лицето. Харесвах го в началото на годината, напоследък спрях да го използвам. Мисля, обаче, да подновя употребата му, защото определено е доста добър.
Изхабих и течен бронзант на Benefit - Dew the Hoola. Рядко използвам подобни продукти - обичам да контурирам или да затоплям лицето си с прахообразни продукти, но не исках да изхвърлям този и затова през лятото го миксирах с по-светъл фон дьо тен, за да постигна точния цвят. Все пак успях да му намеря добро приложение. :)


Изхабих и маска за почистване на пори, която ми беше подарък при покупка от Sephora, лепило за изкуствени мигли DUO, база и топ гел лакове на CND от серията Shellac, защото понякога правя маникюра си вкъщи с LED лампа и предизен молив за вежди на Maybelline. Той не ми допадна особено - бързо се изтриваше и беше твърде мазен. На снимката се вижда още и привършен молив за устни на Estee Lauder - любимия ми нюд в цвят 08 spice.


Изразходих и няколко мостри на нов аромат от Dolce & Gabbana - много приятен цветен аромат. А за финал оставих един разкошен парфюм, който определено бих си купила отново през лятото. Ароматите на Kenzo не ми грабват окото по принцип, но Kenzo World се оказа супер траен, различен и нестандартен аромат - не е прекалено тежък, но е запомнящ се. Получих много комплименти за него, а и го свързвам с прекрасни пътувания и след време ще си го купя, за да се връщам мислено там, когато го нося... :)


Надявам се тази публикация да е била полезна за вас. Благодаря ви, че четете блога ми!

Можете да ме намерите тук:

FACEBOOK

INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment