Monday, September 24, 2018

HAIR TIPS AND TRICKS

Здравейте!

В тази публикация за първи път ще споделя няколко от моите методи за поддържане на красива коса, като ще ви разкажа какво използвам за стилизирането й. За първи път пиша за грижа за косата и се надявам тази публикация да бъде полезна за вас.

Ще започна с няколко уточнения - това, което работи за мен, може да не работи и за вас, така че имайте предвид, че споделям съвети за стилизиране и грижа за моя тип коса, които може да не вършат работа и на вас. Не съм фризьор и не мога да дам професионален съвет или мнение, по-скоро написаното по-долу се базира на личния ми опит и проба/грешка с различни продукти и уреди за коса. Държа да отбележа и още нещо - косата ми е удължена с екстеншъни, така че не претендирам със здрава, дълга и буйна естествена коса, но пък по този начин успявам да постигна желаната прическа, без да чакам косата ми да порастне. Удължената коса изисква не по-малко грижи, затова тази публикация ще е полезна за тези от вас, които като мен ползват удължения. Моята естествена коса е права, склонна към омазняване, сравнително нормална като плътност. Натуралният ми цвят е по-пепелив, светло-кестеняв, а цветът, в който я боядисвам е по-златист номер 6.

Не смятам за нужно да давам съвети за измиване на коса, защото аз не правя нищо специално - използвам шампоан и балсам или шампоан и маска. Не използвам конкретна марка, много харесвам продуктите на Kerastase и Alterna, но не винаги взимам от тях, ползвам и по-бюджетни продукти. От време на време слагам и ампули за коса - от тях имам два фаворита.

Milkshake Integrity Repairing Hair Treatment

Обикновено пресипвам ампулата в пластмасово шишенце със спрей-помпичка и впръсквам върху измита, мокра коса, подсушена леко с кърпа. Оставям за 10 минути и отмивам добре. Използвам ги през две седмици.

Kerastase Fusio Dose Concentre



Ако използвам ампулите на Kerastase, не ги нанасям по-често от веднъж месечно. Ефектът им е дълготраен, косата наистина се трансформира и резултатът е УАУ. Препоръчвам да ги пробвате, предлагат ги и като терапия в салоните, а може да ги намерите и в търговската мрежа.

След измиване се старая винаги да нанасям подхранващ продукт на леко влажна коса - в момента ползвам два - Mi amante Professional и Milkshake Incredible Milk .



Харесвам и двата, подхранват добре косата и съм доволна от тях. Кремът на Mi amante има по-хубав аромат и ми е малко по-любим.

След като изсуша косата (което отнема много, много време) е ред на стилизирането - използвам преса за изправяне или маша, в зависимост от настроението. При пресата за изправяне няма нищо специфично, моята е закупена от Iso Beauty или по-известни като - "Да покажем нещо за Вашата коса?" в моловете. Признавам си, че е малко досадно, но продуктите им са добри. За къдрене, обаче, използвам няколко уреда, които осигуряват различен вид къдрици. Обожавам буклите, вълните и всякакъв тип накъдрена коса!


Тънка конусовидна маша - моята е на Remington - осигурява стегнати спираловидни къдрици. Може да ги оставите и така, но аз обичам да ги разрошвам с пръсти. С нея се къдря най-бавно.



Тънка маша на Елеком - българска е, има двойно предназначение. Използвам я като маша за къдрене (между другото - с нея къдриците ми са най-дълготрайни) и за създаване на обем в корените тип "вафли". През последната половин година избягвам този начин за повдигане на косата, защото нагорещяването в близост до мястото, където екстеншъните са зашити може да разтопи конците, а и вече този ефект е твърде демоде. Все пак - машата е доста добро бюджетно решение и е един от любимите ми уреди за коса.



Маша за коса в стандартен размер с щипка за захващане на Rowenta- прави класически букли, които издържат поне два дни, отново разресвам с пръсти за по-небрежен ефект, като ефектът на втория ден е още по-нежен и красив.




Дебела конусовидна маша на Remington- прави големи букли, които се превръщат във вълни, когато се отпуснат. Подходяща е за небрежна визия, прави леки къдрици и създава плътност на косата. Понякога успявам да създам ефект на небрежен сешоар с нея. Тя ми е любима, защото с нея се къдря за най-кратко време.



И понеже напоследък все повече се убеждавам, че ефектът, който постигам сама у дома ми харесва в пъти повече от това, което фризьорите сътворяват с косата ми, съм си набелязала още един стилизиращ уред - тази доста дебела маша за коса, която според мен ще прави небрежни големи вълни. Мисля да си я подаря съвсем скоро... :)



След като оформя косата, както вече споменах, разресвам с пръсти и фиксирам. В момента ползвам лак за коса на Lakme, но не бих казала, че прави нещо по-специално от всеки друг фиксиращ спрей. Ако имате препоръки за добър лак за коса, моля споделете ги в коментарите.

Друг продукт, който вече ползвам при всяка прическа, е спреят за коса на Alterna - Bamboo Shine Luminous Shine Mist . Продуктът ми беше предоставен за проба от сайтът за парфюми http://www.parfimo.bg/  . Интересното при него е, че това е спрей за блясък, който освен, че заглажда косата и я прави изключително лъскава, има подхранващо действие. Има страхотен аромат и обичам да го нанасям като финален щрих. Препоръчвам да го пробвате, а ако нямате нужда точно от такъв спрей, разгледайте серията Bamboo на Alterna - чудесна е и мисля, че всеки може да намери продукт за своите нужди в нея.



С това приключва днешната публикация. Надявам се да ви е било полезно да прочетете с какви уреди и продукти оформям косата си, а ето и няколко снимки на стайлинг, който съм постигнала сама.








Благодаря ви, че четете блога ми! До скоро! :)

Можете да ме намерите тук:

Facebook page

Instagram page

No comments:

Post a Comment