Tuesday, July 10, 2018

Urban Decay x Kristen Leanne - Review & Swatches


Здравейте и добре дошли отново в блога ми!

В тази публикация ще ви разкажа малко по-подробно за един нов продукт на марката Urban Decay, с който се сдобих наскоро и който нямам търпение да пробвам. Става въпрос за палитрата със сенки KALEIDOSCOPE DREAM, част от колекцията, която Urban Decay създаде в колаборация с Kristen Leanne. Ако не знаете коя е Кристин (аз също не знаех до момента), може да разгледате нейния Youtube канал (ЛИНК) и Инстаграм страницата й (ЛИНК) .
Колекцията е сравнително нова, затова се изненадах много приятно, когато я видях в нашата Сефора. Продуктите на марката се предлагат у нас от повече от година и половина, което е страхотно. Винаги съм ги харесвала – качеството на сенките им е много високо, glitter очните им линии са просто върха, но не съм фен на фон дьо тен-ите и червилата им. В този случай факта, че продукта е създаден от бюти гуру, ме навежда на мисълта, че мога да очаквам високо качество, особено имайки предвид, че харесвам всички сенки на Urban Decay.



Да започнем с опаковката – както винаги, изглежда прекрасно! Дизайна на външната част е с много красиви розово-лилави нюанси, но не ми допада факта, че е изработена от картон – много лесно се зацапва и след време се захабява по краищата. Странна за мен беше и подредбата на цветовете в палитрата – различни форми, разпръснати хаотично, с различни размери. В палитрата получаваме и четка с два края – по принцип не съм фен на четките на марката, но за преливане на коректор и нанасяне на база върху клепача ще свърши работа.
В тази палитра ме впечатлиха две неща – цветовете и текстурите на сенките. В последно време купувам палитри със сенки основно заради колекционерската им стойност, но в този случай наистина смятам, че нямам нищо подобно в колекцията си и като разнообразие на цветове, и като наситеност на продукта.




Вижда се с просто око, че човек трудно ще създаде пълен завършен грим само с тази палитра – няма неутрални цветове за преливка, няма и светъл матов цвят, който да се нанася на целия клепач. Палитрата съдържа само два матови нюанса – оранжев и черен, всичко останало е или холограмно или бляскаво/сатенено. Това, обаче, не означава, че ще я използвам рядко – цветовете в нея са прекрасни за акцент на долния клепач или за създаване на цветен опушен грим. Това е ‘’statement’’ продукт, когато наистина искате да се откроите с артистичен и различен грим, прекрасен избор за предстоящите топли месеци.

Тук може да видите и как изглеждат сенките върху кожата. Уверявам ви, че на очите стои още по-изкрящо и впечатляващо. Едни от най-красивите цветни гримове съм правила именно с тази палитра. 




А ето ги и любимите ми цветове - холограмно синьо/зелено с перлен оттенък - неповторим цвят! 


В комплекта получаваме и тази четка:


В заключение бих искала да кажа, че давам на тази палитра оценка 9/10. Изключителна пигментация, суочва разкошно, цветовете са уникални и различни – влюбена съм с кобалтовото синьо и холограмното синьо. Единствено отнемам една точка заради опаковката, наистина ме обърква разпределението на цветовете и смятам, че можеше размера на палитрата да е по-малък, имайки предвид съдържанието, за да бъде тя по-удобна при пътуване. Доколкото знам тази палитра е лимитирана, така че ако ви харесва това, което виждате – сдобийте се с нея ако имате тази възможност. Цената й е 70лв и се предлага в магазини Sephora, заедно с останалите неща от колекцията, а именно палитра за лице, палитра за очи в неутрални нюанси и три червила.

/Продуктът е закупен с лични средства и мнението ми за него се базира изцяло на лични впечатления. Публикацията не е спонсорирана по никакъв начин./

No comments:

Post a Comment