Wednesday, August 31, 2016

DIOR HAUL - FALL 2016

Здравейте! В тази публикация реших да ви разкажа кои продукти от най-новата колекция на Диор ми допаднаха и се озоваха в козметичния ми несесер. Трябва да призная, че очаквах колекцията с нетърпение и много се зарадвах, когато разбрах, че вече е пусната в Sephora. Продуктите са в характерните за предстоящия сезон цветове и както винаги са на ниво! Аз си купих три от тях, но ето как изглежда цялата колекция:





Разбира се, бих ви препоръчала да ги видите на живо, да ги пробвате и да усетите прекрасните меки и в същото време уникално леки текстури. Харесва ми, че марката експериментира и създава нови и нови продукти, като например цветните коректори и стиковете за контуриране. Опаковките както винаги са изключително стилни, характерно за Диор. Хареса ми разнообразието, което предлагат и определено им оставам фен и след тази колекция. А ето и какво си купих от нея:



Започвам с продукт, който чаках с огрооооомно нетърпение, а именно хайлайтъра от колекцията. От всички хайлайтъри, които притежавам, моят фаворит е този от пролетната колекция на Диор и когато разбрах, че ще пускат нов, не се замислих, а направо го грабнах.  Тук може да прочетете повече за предния ми любимец от марката: клик! Все още не съм го пробвала върху лицето си, за да споделя впечатления, но от това, което виждам мисля, че ще говоря за него в следващите си месечни любимци. Не, че нямам сигурно 10 златни хайлайтъра... този просто си заслужава наистина! Искрено съжалявам, че на снимката не може да се улови прекрасното му сияние...



И преди съм използвала гланцовете за устни на марката и винаги съм оставала много доволна. Реших този път да заложа на нещо нестандартно и различно, нещо, което със сигурност нямам в колекцията си. Смятам, че ще нося този цвят доста през есента и зимата, а вече имам и няколко идеи с какво да го комбинирам.



В същата гама като гланца за устни, реших да пробвам за първи път и лак на марката. Цвета много ми допада, на шоколадова вълна съм, затова реших точно той да бъде моя първи избор. На снимките съм с него, като разбира се си личи колко непрофесионално съм се лакирала, хахаха... И все пак съм с положителни впечатления. Нанесох два пласта, както с всеки лак. Доволна съм от плътността и факта, че съхне бързо, а цвета наистина е уникален. Май уцелих десетката...


Това са нещата, които реших да приютя вкъщи. За момента не мисля, че имам спешна нужда от нещо друго от колекцията, но определено ви препоръчвам да я видите. Хвърлила съм око и на палитрите със сенки и на цветните коректори, но за тях ще си помисля...

Благодаря ви, че четете блога ми! 

Целувки и до скоро!

Можете да ме намерите тук:



Email: anita.todorova@abv.bg

No comments:

Post a Comment