Thursday, January 7, 2016

Highlighter Collection (UPDATED!)

Здравейте!

 В тази публикация реших да си поговорим малко повече за хайлайтърите и да ви покажа тези, които използвам аз. Напоследък все по-често компаниите пускат на пазара нови хайлайтъри и продукти, които да създават т.нар. Strobing ефект. Ако не сте запознати с него, можете да прочетете повече информация тук. 

Ако трябва да съм честна, този тренд ми допада, но аз лично обичам да нанасям по малко от всичко. За мен контурирането е много важно и стига да е с мярка, може да изглежда доста естествено и нежно. За финален акцент винаги добавям хайлайтър, за да придам един сияен и здравословен вид на лицето. Но отново казвам - всичко трябва да е с мярка. 

Хайлайтъра трябва да се нанася внимателно, с подходящата четка, защото доста често застава като една линия брокат, която изглежда много неприятно. Ето каква четка можете да използвате за нанасянето му:



Съществуват два основни вида хайлайтъри в зависимост от консистенцията - кремообразни/течни и прахообразни. Освен основните продукти, които носят името ''хайлайтър'' можете да използвате сенки за тази цел, стига да са в подходящ цвят.

Започваме с първия - Soft and Gentle на MAC. Това е уникален продукт, с леко розов-златист нюанс, изглежда перфектно на скулите и може да се ползва с години, защото е в голяма опаковка. Това за мен е най-добрия хайлайтър на МАС, въпреки че имам още един от тях...




Става въпрос за Oh Darling. Очаквах го с голямо нетърпение, доста казаха, че е дубликат на Whisper Of Guilt, един много известен продукт на МАС, който аз нямах щастието да пробвам. В интерес на истината, продукта е много добър, но за мен е малко тъмен, защото е със силно наситен златист цвят. Може би ще се справя по-добре върху кожата ми през лятото, когато имам повече тен.




Третият хайлайтър е всеизвестния Mary Lou-manizer на The Balm. Отново в златиста гама, но доста по-лек, подходящ е за цялото лице и изглежда невероятно върх кожата. Препоръчвам на всички да го пробвате!




Кремообразният хайлайтър, който е и мой фаворит е What's Up на Benefit. Той изглежда най-естествено върху кожата, именно заради консистенцията си. Нанасям го с пръсти или с beauty blender и винаги оставам доволна от начина, по който стои върху кожата. Понякога върху него нанасям някой от прахообразните, за да направя ефекта по-интензивен.



Продължаваме с два продукта на Dior - тези прекрасни нежни хайлайтъри, които стоят много леко върху кожата и придават красиво сияние. Обожавам ги за всеки сезон и за всеки вид грим.





Едно скорошно попълнение в грим колекцията ми е хайлайтъра от колаборацията на Estee Lauder и Виктория Бекъм. Влюбена съм в опаковката и цвета му, за съжаление за момента ми е малко тъмен, но се надявам да събера повече тен през лятото и да мога да си го ползвам.




Не можах да пропусна и хайлайтърите на Джефри Стар - имам белия и ментово зеления. Използвам ги по-рядко, защото са доста силни като пигментация и според мен не са подходящи за всеки ден. Зеления използвам основно за сенки за очи, защото ми идва малко в повече за скулите. Но все пак са тоооолкова красиви...







А ето едно малко розово съкровище от Urban Decay, което стои разкошно на грим от типа Monochromatic - при него всичко е в една гама. Много приятен цвят е. :)



Реших да пробвам и хайлайтърите на Sleek, за които много се изговори в Интернет, и все положителни неща. Да, красиви са като цветове, но не бих казала, че са ми любими. Нещо в текстурата не ми допада, много са ми ронливи и не се преливат така, както очаквах. Все пак ми допадат за очите или за поводи, в които искам силен, искрящ хайлайт ефект.



В колекцията ми намират място и два хайлайтъра от Криолан, които май се оказаха сенки за очи, не точно хайлайтъри... но както и да е. Допадат ми, нежни са и не се натрапват.



Една друга палитра, която О Б О Ж А В А М е тази на Anastasia Beverly Hills. Това е първият glow kit и най-харесваният цвят е и моят любимец, а именно - Crushed Pearl. Разкошен е!





Един много желан от мен хайлайтър вече е и в ръцете ми от няколко месеца - това е Champagne Pop на Becca в колаборация с Jaclyn Hill. Мисля, че е излишно да говоря за него - той говори сам за себе си.




Имам два други кремообразни хайлайтъра - първият е на Estee Lauder. Допада ми цветя и апликатора, стои нежно върху скулите. Мисля, че беше номер 2 от тази серия и имаше още два цвята от гамата.



Другият е Pearl от Cream Colour Base серията на MAC и е с възможно най-красивия цвят - перлено шампанско. Много го харесвам и стои тооолкова красиво върху скулите... Вижте го:




Още един продукт на Becca, който не използвам като хайлайтър, а смесвам с фон дьо тен-а за сияен завършек на цялото лице е този в цвят Moonstone:



Най-новото попълнение в моята колекция, която си бях обещала да не увеличавам, е Show Gold хайлайтъра от най-новата Extra Dimension серия хайлайтъри на MAC. Взех го, защото не бях срещала такъв разкошен duo chrome цвят преди. Изглежда златен и рефлектира в розово. Влюююбена съм!




И... няма да съм аз, ако не забравя нещо. Учудвам се, че забравих да снимам моя най-голям фаворит от всичките тези красоти. Ето го и него... хайлайтъра на Наташа Денона:


Благодаря ви, че четете блога ми! Надявам се публикацията да е била интересна за вас!

Можете да ме намерите тук:



No comments:

Post a Comment