Friday, June 19, 2015

Too Faced - The Little Black Book of Bronzers Review

Здравейте и добре дошли отново в блога ми! Днешната публикация всъщност е първото ми ревю на козметичен продукт. Избрах този продукт да бъде ''книгата'' с бронзиращи пудри на Too Faced, защото има доста неща, за които може да се говори, а до момента не съм срещала българско ревю на този продукт. Ако има такова, моля авторът/авторката да ме извинят. Ако искате да разберете повече за този продукт и за мнението ми, както и да видите как изглеждат пудрите на кожата, продължете надолу. :)


Нека да започна с опаковката. Тя е картонена, черна, наподобяваща книга. Затваря се плътно с магнитен механизъм. Лично аз не съм фен на картонените опаковки на гримове, но заради стилът и подредбата на продуктите съм склонна да го преглътна този път. Именно защото е картонена, изглежда доста мръсна на снимките, за което се извинявам. Ето как изглежда в детайли:








Така наречената ''книга'' съдържа 8 пудри на Too Faced - някои матови, други със сатенен завършек. Много удобен вариант е да се изпробват осемте пудри накуп, за да може да се прецени коя би свършила работа и коя не си заслужава да се купува занапред. Цената на цялата палитра според сайта на Sephora e 49$ (в зависимост от курса варира, около 84 лв. някъде е). В сайта на Sephora пише, че реалната й стойност е 96$. За сравнение, само една от пудрите, например Chocolate Soleil е 30$. Да, има разлика в количеството, тук са по-малки разфасовки, но по принцип пудрите свършват доста по-бавно, особено бронзанти и ружове, така че според мен тази палитра е наистина добра оферта. Нека да разгледаме детайлно една по една пудрите:


Първите три са Sun Bunny, Milk Chocolate Soleil и любимия на всички Chocolate Soleil. По принцип съм голям фен на марката Too Faced и съм малко пристрастна, но наистина много харесах тези три. Един голям плюс за мен е и прекрасната миризма на какао, която идва от Milk Chocolate Soleil, Chocolate Soleil и Dark Chocolate Soleil. Лесно преливащи се, но в същото време и добре пигментирани, тези пудри са подходящи за всеки сезон и за всеки повод. Ето как изглеждат на кожата:


Тук виждате Sun Bunny, но тъй като самата пудра е с два цвята, съм ви показала как изглеждат поотделно и слято. Този бронзант е подходящ за хора с по-тъмен тен, придава блясък. Много е подходящ за лятото, защото прави тена много сияен. Ако имате по-светла кожа, препоръчвам ви да нанасяте с по-лека ръка продукта, като ако има нужда, може да засилвате наситеността. По-добре е, отколкото да имате едно оранжево петно на бузите, както за съжаление се среща доста често. 


Milk Chocolate Soleil е с матов завършек, много светъл и нежен. Подходящ е за много светла кожа. Използвам го, за да прелея контура си, за леко бронзиране на кожата, тъй като аз нямам никакъв тен. Chocolate Soleil е любимец на много гримьори по света, защото е универсален и подхожда на много лица. Не е твърде оранжев, не е твърде кафяв, перфектен е както за затопляне на лицето като бронзант, така и за контуриране. Може да бъде използван и от хора с по-тъмен тен. И двете пудри миришат на какао, което е страхотно!


Следващите три продукта не са ми от любимите, но нека ви разкажа малко повече за тях.


Sun Bunny за мен е неизползваема като бронзант, защото ми е твърде светла за бронзиране, и твърде тъмна за хайлайт. На по-тъмна кожа би стояла перфектно върху скулите, но не и за мен. Може да пробвам да я използвам като сенки за очи или пък по отделно да използвам четирите цвята, които съдържа. Това е нещо, което не бих купила отделно. Dark Chocolate Soleil отново не бих могла да използвам, защото е изключително тъмна за мен, но за клиенти с повече тен е перфектна, също така ухае прекрасно. Pink Leopard на външен вид с тази леопардова шарка е много сладка, но когато се смесят цветовете при мазване с четка или пръст се замазва и вече не изглежда така добре. Цвета й е много странен за мен. Не съм я изпробвала на лицето си, защото не смятам, че ще изглежда добре. Може и да се получи, но ако е нанесена съвсем леко. По-скоро бих й намерила приложение в грима на очите. ;)


Последните две пудри бих закупила отново. Това са Beach Bunny и Endless Summer. Първата е с блясък, но не прекалено силен, а втората е матова.


Е, да, редно е да внимавате с Beach Bunny, но имайте предвид, че аз съм сложила едно приятно количество върху ръката си, за да може да видите добре цвета. Прекрасен е за придаване на загар на лицето, без да сте се препичали цял ден на слънце. Endless Summer за съжаление не ми харесва как се вижда на снимката. Матова пудра е, като тук специфичното е, че издържа 16 часа. Не ми се е налагало да стоя с нея толкова време, но забелязвам, че наистина се задържа малко повече на лицето ми от останалите след един дълъг ден. Цвета й ми харесва за контуриране.

А ето и всички цветове в същата подредба, в която ви ги показах:


Държа да отбележа, че тази палитра, както и продуктите, за които говоря в блога, са закупени с лични средства и тези публикации не са спонсорирани, както и впечатленията ми са абсолютно реални и не са повлияни от никакви други фактори. Ако има продукти, които са ми изпратени за ревю, задължително ще бъде написано в публикацията, като отново мнението ми няма да се дължи на това, че дадена марка се е поинтересувала от него. Ако някой продукт не ми харесва, няма причина да не го споделя, както и ако нещо ми харесва, с удоволствие ще разкажа за него.

Е, това е от мен. За да обобщя, че кажа, че тази палитра наистина ми хареса, много я исках и се радвам, Надявам се, че този вид публикации тип ревю на продукт ви допадат, защото ми се иска и занапред да продължа да правя такива. Too Faced е една страхотна марка и съм много щастлива, че се предлага в нашата Sephora. Имам още няколко любими продукта от там, но за тях скоро...
Дотогава не забравяйте, че най-добрия грим за една жена е усмивката. Усмихвайте се!

No comments:

Post a Comment